י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

האם הצעיר שפונה מאומן יועבר לישראל?

צוות רפואי יוצא לקייב שבאוקראינה, על מנת לבחון את מצבו הרפואי של הצעיר תושב ביתר עילית, שנמצא בבוקר יום שישי, כשהוא מחסר הכרה בדירה באומן. הצוות יחליט אם להעבירו לישראל

אמבולנס באומן
אמבולנס באומן



צוות רפואי יצא מחר (ראשון) בבוקר לקייב שבאוקראינה, על מנת לבחון את מצבו הרפואי של הצעיר תושב ביתר עילית, שנמצא בבוקר יום שישי, כשהוא מחסר הכרה בדירה באומן. הצוות יחליט אם להעבירו לישראל.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', ביום שישי נמצא צעיר כבן 20 תושב ביתר עילית בדירה ברחוב פרוסקה באומן כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מתנדבי הצלה אוקראינה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה במצב אנוש לבית חולים מקומי.

היות ושירותי הרפואה בבית החולים ברמה ירודה, במהלך השבת, הועבר הצעיר לבית חולים פרטי בקייב בירת אוקראינה שם הוא מאושפז. מחר (ראשון) בבוקר, כך נודע ל'בחדרי חרדים', צוות רפואי הכולל רופא ופראמדיק עם ציוד רפואי יטוסו לבית החולים על מנת להבין את המצב הרפואי לאשורו.

במידה ומצבו יציב וכשיר לטיסה, תוך שות מתכוונת חברת 'מדאסיס' להעלותו על מטוס פרטי עם צוות רפואי נרחב וציוד מתקדם על מנת להעבירו לבית חולים בישראל.

"הצעיר היה מאושפז בבית החולים באומן ולאחר התייעצות עם רופאים בכירים מישראל ומארה"ב הוחלט להעבירו במהלך הלילה לבית חולים פרטי בקייב שם ימשיכו הרופאים בפעילות להצלת חייו מסר הרב הלל כהן יו"ר הצלה אוקראינה. "צוות המתנדבים של הצלה אוקראינה שהו לצדו בבית החולים במהלך כל השבת".

נסיבות איבוד הכרתו עדיין לא ברורים ונמצאים בבדיקה. העתירו בתפילה עבור שמחה מאיר בן רות לרפואה שלמה.
אומן ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד