י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

זעזוע במאה שערים: הסיקריקים חיללו ביכ"נ

אין גבול לטירוף: בית כנסת חב"ד במאה שערים הושחת וחולל צורה קשה. לפי גורמים בשכונה, בית הכנסת סובל בקביעות מהתנכלות הסיקריקים

בית הכנסת חב"ד
בית הכנסת חב"ד



הלם ותדהמה במאה שערים בירושלים. כפי שמתברר, בשבת האחרונה אלמונים פרצו בליל שבת לבית הכנסת חב"ד בשכונה, השחיתו את קירות בית הכנסת, גנבו ספרים ועלונים, ופגעו בכל הבא ליד.

הדבר אירע כאשר הגבאי המיתולוגי הרה"ח רבי צבי חנון, חזר כהרגלו בליל שבת כדי לנעול את שערי בית הכנסת להכינו ולסדרו ליום השבת, אחר שחשובי המתפללים העובדים המאריכים בתפילתם נטשו את בית הכנסת.

עם חזרתו לבית הכנסת נדהם רבי צבי לגלות ונדליזם של ממש, כאשר על קירות בית הכנסת נשפכו חומרים שונים, נלקחו ספרים ועלונים, ובתוך בית הכנסת התחולל חורבן.

בנו של הגבאי - ר' מנדי חנון – יו"ר וועד שיעורי חסידות שוחח עם 'בחדרי חרדים' ואמר: "בית הכנסת חב"ד במאה שערים מהווה למגדלור עבור אלפים בכל רחבי ירושלים, מידי שבת נוהרים למקום מאות רבים להתרומם לאורה של תורת החסידות, גם במערכת השיעורים המתקיימת בכל ימות השבוע משתתפים המונים, והנה בזמן שאנו נערכים באינטנסיביות למעמדים המרומים של חג שמחת תורה הקרב ובא, עדים אנו לצערנו לתופעות קשות אלו, אני בטוח שנוכל להתגבר על כך. גם מי שעשה את המעשים מוזמן אף הוא לטעום מאורה של תורת החסידות, ומובטחני שלאחר שיחווה את רוממות נפשו, אזי לא יוכל להיפרד מכך".

גורמים נוספים אומרים מי שעשה את המעשה הם סיקריקים המתנכלים בקביעות לבית הכנסת, והפעם חרגו מגבול הטעם הטוב.

ההשחתה של בית הכנסת



חבד מאה שערים ונדליזם סיקריקים הרב חנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד