י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

iRobot - המכשיר שיאפשר לכם "לכבד" את הבית

בין הלהיטים ביו-טיוב תמצאו את הסרטים שמדגימים את הפעולה של שואב האבק הרובוטי הנמכר ביותר בעולם, iRobot romba שמנקה ומנקה ומנקה כבר עשרות מיליוני בתים ברחבי תבל. כולם רוצים אותו. הסדרה החדשה מאפשרת לשלוט על המכשיר מאפליקציה בנייד

iRobot  - המכשיר שיאפשר לכם "לכבד" את הבית



זמן רב מושקע בבתים של שומרי תורה ומצוות בניקיון הבית. זו גם אחת מהמצוות המוזכרות בהלכה ובגמרא כי קיימת מצווה "לכבד ולנקות את הבית בערב שבת, ולהדיח ולשטוף את הרצפה לכבוד שבת".
יתירה מכך "אפילו האבל שהוא בתוך שלושים, רשאי לשטוף את הרצפה בשבתות שבתוך ימי האבל, לכבוד שבת המלכה".

ניקיון הבתים מתבצע לפני שבת ולאחריו, וכל בית לפי צרכיו. אולם, אם עד היום מדובר היה במלאכה שהצריכה כוחות פיזיים רבים, מגלים באחרונה יותר ויותר את הפתרון המושלם לניקיון הבית ללא פשרות. המדובר ב-iRobot romba שואב אבק רובוטי שעושה את העבודה.

רומבה הינו שואב האבק הרובוטי הנמכר ביותר בעולם. הוא פרי פיתוח שנים של חלוצת תחום השואבים הרובוטיים אירובוט.

מספרים שמי שרואה אותו בעבודה מסתנוור מיד ורוכש לביתו. האיי רובוט מעוצב בעיצוב היי-טקי מתקדם הוא פשוט מאוד לתפעול וכמעט לא זקוק לשטח אחסון. אבל כל זה נחשב רק אחרי שרואים אותו עובד; הוא מתאים את עצמו לשטיח, לאריחי הרצפה, או לדק, נכנס מתחת לרהיטים, מגיע לפינות ומנקה קרוב לקירות. והוא לא יוותר. הוא יעבור על כל נקודה בחדר 7 פעמים בממוצע, ומכיוונים שונים, כל זה כדי להבטיח חדר נקי באמת.

האתר הכלכלי גלובס כבר זיהה את הבאזז המקומי: "שואבי האבק הרובוטיים הפכו למוצר פופולרי מאוד בישראל בשנים האחרונות. מגוון המכשירים בשוק רחב, אבל ניתן לראות שהישראלים מחפשים בעיקר את המוצרים של איי רובוט, ולאו דווקא את הדגמים הזולים יותר".

הדגם החדש ביותר של החברה, רומבה 980, הינו הרובוט הראשון המתקשר אפילו דרך המכשיר הנייד. בעזרת אפליקציה ייעודית ניתן לשלוט על הרובוט לקבל הודעות על מצב הניקוי, מצב תחזוקת הרובוט ואפשרות לתזמן את הניקוי.

כמו כן רומבה 980 מצוייד במערכת ניווט חדשנית המכסה קומה שלמה של הבית ללא צורך באמצעי עזר (כגון מגדלאורים), יש לו יכולת לזכור היכן ניקה והיכן לא, ולהמשיך באזור הדורש ניקוי לאחר טעינה בעת הצורך. כמו כן יש לרובוט יכולת זיהוי שטיחים והפעלת שאיבה עוצמתית עליהם לעומת שאיבה שקטה על מרצפות ופרקטים. לרומבה 980 יכולת שאיבה כפולה וחיי סוללה כפולים לעומת סדרה 800. ועוד חידושים ויכולות ההופכות אותו לאיירובוט הטוב ביותר מאז האיירובוט.

כדאי לזכור ששואב אבק רובוטי הינו מכשיר מכני ואלקטרוני העובד בסביבה טבעית, מתמודד עם לכלוך מסוגים שונים ועובד בצורה תדירה לאורך זמן. לכן בחירת מכשיר אמין ואפקטיבי חשובה (אף יותר מבחירת מכשירים חשמליים אחרים שאינם זזים).

25 שנות ניסיון בפיתוח רובוטים וכחברה המתמקדת בפיתוח ויצור רובוטים הגדולה בעולם, אירובוט שמחה להוביל את תחום הרובוטים הביתיים.

רומבה אפקטיבי במיוחד בזכות שיטת הניקוי שלו - iAdapt שיטה זו מבטיחה כי רומבה יעבור על כל נקודה בחדר וכי החדר יהיה נקי בצורה מקסימלית כאשר רומבה יסיים את ניקוי החדר.

לפרטים נוספים היכנסו לכאן>>

IRobot שואב אבק ניקיון לכבוד שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד