י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בואו להפוך את החלום למציאות: פיסול אף ללא ניתוח

במסגרת פרויקט 'לובי נשי' ומרפאות מוסקונה אנחנו מסקרים את עולם היופי והאסתטיקה • בכתבה הבאה תקבלו את כל המידע הנחוץ על פיסול אף ללא ניתוח: עוצמת כאב נמוכה, זמן טיפול קצר ואפילו ללא החלמה בבית - זה כל מה שמפריד בינכם לבין האף המושלם. מה, לא זה בדיוק מה שחלמתם? • החומר שמובא לפניכם מבוסס על ניסיונו האישי של ד"ר רוני מוסקונה, כמנתח פלסטי מומחה מהמובילים בעולם

בואו להפוך את החלום למציאות: פיסול אף ללא ניתוח
PIXABAY

 

 

 


כבר כשנכנסה לחדר המנכ"לית, היא שמה לב לתנועות הגוף חסרות הביטחון. לרגע חלפה במוחה מחשבה שמשהו לא מסתדר לה. הבחורה עם קורות חיים מרשימים, עשתה הרבה מאוד פרויקטים וניהלה משרדים לא מעטים ובעלי שמות ידועים. מהיכן מגיעה שפת הגוף המשונה שלה? קצת ידע והבנה בכל זאת היו לה.

כשישבה מולה במהלך הראיון, הבינה. זה האף - בוודאות. כל רגע אפשרי היא נגעה בו. בשפת הגוף זה מצביע על חוסר אמון, אם כי מי שיביט לעומק יעלה על הבעיה הפשוטה. האף מפריע לה.

היא לא אמרה דבר, וקיבלה אותה לעבודה. הקשר ביניהן נרקם מהר מאוד והן הפכו חברות. יום אחד במהלך הפסקת הבוקר, הן פתחו את הנושא. אז גילתה המנכ"לית, כי העובדת המסורה שלה סובלת מדימוי שלילי נמוך בעקבות מראה האף שלה. "נכון, הוא לא הכי יפה בעולם, אם כי לא הכי נורא", חשבה לעצמה ובכל זאת, לבה יצאה אל העובדת הסובלת.

בשיחה סיפרה לה העובדת שמאז ילדותה ספגה הערות משפילות על אי סיטמטריות באפה. כולם קראו לה 'גברת אף' וזה היה היחס אליה. "לא משנה מה עשיתי ובמה הייתי טובה, הייתי תמיד בולטת בזכות האף", שיתפה בכאב.
בתמונות מימין - לפני, שמאל - אחרי

עם השנים למדה להתגבר על הכאב ולאהוב את עצמה יותר, אך השריטות הקטנות נשארו שם לאורך הדרך וגרמו לה לנזק שנראה היה בחוץ כמו חוסר ביטחון.

העובדת הזו ממש אינה היחידה שמסתובבת בעולם עם תחושת חוסר ביטחון בגלל האף שלה. בעולם מסתובבים מיליוני אנשים יפים, אלא שצורת האף שלהם מעיבה על הנוחות הכללית. גם בדיחות על האף היהודי הגדול, לא חסרות. אין ספק - האף הוא מרכז הפנים ולוקח בענק את האחריות על מראה כללי, עד השפעה ברמת הביטחון העצמי וכדומה.

רוב האנשים בעולם חיים עם האף שלהם עד יום מותם, ולא משלימים עם צורתו. הם מוותרים על טיפול בו לרוב בעיקר משום שאין להם כח, אומץ או כסף - להתחיל ניתוחים פלסטיים.


לו רק ידעה הגברת שלנו מהסיפור, שכבר בגיל 14 יכולה היתה לפתור את האישיו שלה עם האף ולגדול אחרת, היתה רואה הרבה יותר יופי בחייה. יש היום הליך פשוט של פיסול אף, שניתן לבצע מגיל 14 (באישור ונוכחות הורה), שלא כבניתוח, שם האפשרות היא רק מגיל- 16-17.

שינוי בצורת האף יכול לשנות לטובה את כל מראה הפנים, ואת זאת תשאלו, כאמור, כל אחד שאינו מרוצה מספיק מהאף שלו. לא בכדי ניתוח האף הוא הניתוח האסתטי הפופולרי ביותר.

מופתעים לגלות שלא חייבים לעבור ניתוח כדי לזכות באף יפה ומעוצב? "אלה שמחפשים פתרון זמני, חוששים מניתוח, או לא מעוניינים להיעדר שבוע מהעבודה יכולים לעבור 'פיסול אף', המבוצע על-ידי הרופאים שלנו", אומרים במרפאות מוסקונה, מוותיקי המרפאות האסתטיות. "זמן ההחלמה מינימלי, כמעט ללא תופעות לוואי ואפשר לחזור לעבודה תוך יום. כך גם העלות: כרבע מעלות ניתוח אף. התוצאה יכולה להישמר עד שנתיים".

מה ניתן לשנות בפיסול אף?

הימצאותו של האף במרכז הפנים, מגדילה משמעותית את חשיבותו האסתטית. פגמים במבנה האף אינם ניתנים להסתרה על ידי לבוש או תסרוקת, אי לכך הביקוש לניתוחי אף גדול בכל טווחי הגילים.




• תיקון בליטות - דבשת בולטת כלומר הסוואה של עצם בולטת על ידי מילוי שקע מעליה או מתחתיה.
• יישור עצם האף – על ידי מילוי לכל אורך האף.
• הרמת קצה האף - באמצעות מילוי הבסיס מתיחת העור כלפי מעלה.
• מילוי שקעים - בצידי האף.
• תיקון אסימטריות - בדרך כלל לאחר ניתוחי אף כושלים.

עיצוב אף אורך כ-15-30 דקות. פיסול אף מבוסס על החדרה של חומר המילוי הנבחר בנקודות אסטרטגיות באף, במטרה להסתיר את הליקויים שהזכרנו. כדאי מאוד לבדוק היטב את המקומות בהם אתם מתכוונים להפקיד את פניכם. חומרים זולים מאוד הם מפתים - אם כי עלולים לגרום נזק ותופעות לוואי, שלא תמצאו בפיסול המבוסס על חומרים איכותיים.



עלות פיסול אף: החל מ-2800 ש"ח.

פיסול אף מרפאות מוסקונה עיצוב אף אסתטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד