ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

זה האיש שינהל את המאגר הביומטרי של ישראל

שר הפנים אריה דרעי מינה את עצמון מינס לראש הרשות לניהול המאגר הביומטרי. דרעי: "מדובר באדם ראוי ומקצועי"

עצמון מינס
עצמון מינס



שר הפנים אריה דרעי מינה את עצמון מינס לראש הרשות לניהול המאגר הביומטרי. המינוי אושר פה אחד בוועדת האיתור אושר היום בנציבות שירות המדינה.

יעוד הרשות הביומטרית הינה הקמה, ניהול ואבטחה של מאגר הנתונים הביומטריים, המשמש לתמיכה במערך הנפקת תעודות הזהות והדרכונים החכמים של רשות האוכלוסין.

על פי הודעת משרד הפנים, עצמון מינס, 55, מונה לתפקיד לאור הרקורד העשיר והמקצועי שלו כסמנכ"ל טכנולוגיות ומערכות מידע בחברות ישראליות בכירות במשק, כמו ישראכרט, ויזה, עמידר, וכן בשירותו הצבאי מתכנת ומנתח מערכות לוגיסטיות בחיל האוויר ועוד.

דרעי בירך על המינוי ואמר: "מדובר באדם ראוי ומקצועי, עם רקורד מקצועי מהמעלה הראשונה. אני משוכנע כי עצמון מינס יזניק קדימה את נושא אבטחת המאגר הביומטרי, העומד לחולל מהפכה חיובית בתחום תעודות הזהות והדרכונים החכמים של מדינת ישראל".

סביב הקמת המאגר התחולל מאבק כאשר גורמים רבים טענו כי קיים חשש לפרטיות האזרחים, זאת מאחר וקיימת סכנה שפרטי המאגר - נתונים אישיים של אזרחי המדינה - ידלפו בדרך זו או אחרת. למרות זאת, דרעי דחף בכל הכוח להקמת המאגר וכעת נותר להמתין ולראות האם אכן תצליח המדינה, וראש הרשות החדש, עצמון מינס, לאבטח כראוי את המאגר הביומטרי.
מאגר ביומטרי אריה דרעי עצמון מינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד