1. עמוד הבית
  2. עסקים ונדל"ן
  3. בארץ

גיורא גנוד מונה ראש תחום השירות ב'מגדל'

מגדל מקדימה את הנחיות הרגולציה שקבעו כי על חברות הביטוח למנות אחראי ישיר על נושא השירות • מנכ"ל מגדל, יונל כהן: "אנחנו מאמינים כי השירות הוא ערך מרכזי וחלק חשוב ביתרון התחרותי שלנו"
Print כתב בחדרי חרדים , ח' שבט תשע"א 13/01/2011 10:11

לוגו מגדל

הפיקוח על הביטוח במשרד האוצר, קבע אמנם כי על חברות הביטוח למנות אחראי ישיר על נושא השירות עד חודש מאי השנה, אלא שבמגדל לא ממתינים למועד שקבע הרגולטור, וגיורא גנוד יחל למלא את תפקידו כבר השבוע, בכפיפות ישירה למנכ"ל הקבוצה.

"במגדל השירות הוא ערך מרכזי ולא כורח רגולטיבי", קובע מנכ"ל מגדל יונל כהן, ומדגיש: "אנחנו מאמינים כי השירות הוא ערך מרכזי וחלק חשוב ביתרון היחסי התחרותי שלנו. גיורא הוא האיש הראוי ביותר למשימה המרכזית הזו, של שירות הלקוחות והסוכנים".

המשנה למנכ"ל מגדל, גיורא גנוד, שכיהן עד לאחרונה כסגן ראש חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל, שימש קודם לכן במשך 5 שנים כראש מערך העסקים של הקבוצה.




הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.