י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גיורא גנוד מונה ראש תחום השירות ב'מגדל'

מגדל מקדימה את הנחיות הרגולציה שקבעו כי על חברות הביטוח למנות אחראי ישיר על נושא השירות • מנכ"ל מגדל, יונל כהן: "אנחנו מאמינים כי השירות הוא ערך מרכזי וחלק חשוב ביתרון התחרותי שלנו"

גיורא גנוד מונה ראש תחום השירות ב'מגדל'

הפיקוח על הביטוח במשרד האוצר, קבע אמנם כי על חברות הביטוח למנות אחראי ישיר על נושא השירות עד חודש מאי השנה, אלא שבמגדל לא ממתינים למועד שקבע הרגולטור, וגיורא גנוד יחל למלא את תפקידו כבר השבוע, בכפיפות ישירה למנכ"ל הקבוצה.

"במגדל השירות הוא ערך מרכזי ולא כורח רגולטיבי", קובע מנכ"ל מגדל יונל כהן, ומדגיש: "אנחנו מאמינים כי השירות הוא ערך מרכזי וחלק חשוב ביתרון היחסי התחרותי שלנו. גיורא הוא האיש הראוי ביותר למשימה המרכזית הזו, של שירות הלקוחות והסוכנים".

המשנה למנכ"ל מגדל, גיורא גנוד, שכיהן עד לאחרונה כסגן ראש חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל, שימש קודם לכן במשך 5 שנים כראש מערך העסקים של הקבוצה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד