ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הכי טוב בבית? לקוחות בזק - נאלמו

שעות ארוכות הושבתה מערכת הטלפונים של חברת 'בזק' מפעילות • רק בשעה 13:00, סודרה התקלה, ו'בזק' הוציאה הודעת התנצלות • ואקוניס כבר רוצה לכנס את הוועדה

הכי טוב בבית? לקוחות בזק - נאלמו

משעות הבוקר נתקלו לקוחות 'בזק' ב תקלה ארצית ברשת הקווית של חברת בזק, ששיתקה את הקווים.

החל מהשעה 8:30 לקוחות חברת בזק באזורי המרכז, שרון, ירושלים והדרום דיווחו והתלוננו על שיבושים בשיחות, קשיים בקבלה והוצאה של שיחות. אין אפשרות להגיע גם לשירותי 144, 166 ו-199.

החברה אישרה כי יש תקלה ארצית ברשת הטלפונים של החברה, לאחר שלקוחות מרחבי הארץ התלוננו על שיבושים בשיחות.

חברת בזק מסרה הודעה לבורסה, בו נכתב: "עקב תקלה ברשת ה-IP חווים כמחצית מלקוחותיה ברחבי הארץ תקלה משמעותית בשירותי הטלפוניה. החברה מבהירה כי התקלה אינה פוגעת בשירותי האינטרנט. החברה פועלת לתיקון התקלה אך בשלב זה אינה יודעת להעריך את מועד סיומה".

מבזק נמסר כי "עקב תקלה ברשת הטלפוניה של בזק יש קושי בהוצאה וקבלת שיחות. בשלב זה, התקלה משפיעה על כמחצית מלקוחות בזק, שאינם יכולים להוציא חלק מהשיחות, ובעיקר אל מחוץ לרשת בזק. מרבית שיחות הטלפון בתוך רשת בזק פועלות באופן תקין. חשוב לציין כי רשת האינטרנט של בזק פועלת כסדרה ובאופן מלא. אנו מתנצלים בפני הלקוחות ועושים כל שניתן כדי להחזיר את הרשת לפעילות מלאה במהירות האפשרית".

יו"ר ועדת הכלכלה לשעבר, ח"כ אופיר אקוניס, יוזם דיון דחוף בוועדת הכלכלה של הכנסת בעקבות התקלה בבזק. אקוניס פנה ליו"ר הוועדה, ח"כ כרמל שאמה-הכהן, כדי שיעלה זאת בהקדם לסדר היום בשל "הפגיעה בשירות למאות אלפי צרכנים בישראל".

לפני כחודשיים אירעה תקלה בהיקף דומה גם בחברת הסלולר סלקום, אשר הסבה לחברה נזק של עשרות מיליוני שקלים.

התקלה השפיעה על כמחצית מלקוחות בזק, שלא הצליחו להוציא חלק מהשיחות. בשעות הצהריים תוקנה התקלה, חברת בזק הודיעה על תיקון התקלה וחזרה לפעילות מלאה.

בשעה 13:00 תוקנה התקלה. חברת בזק הוציאה הודעה רשמית:

"אנו מבקשים לעדכן כי החל משעה אחת בצהריים שירות הטלפוניה של בזק חזר לסדרו, וכי ניתן להוציא ולקבל שיחות באופן מלא לכל הרשתות. זיהינו את מיקום התקלה, דבר שעזר לנו לטפל בתקלה ולהחזיר את השירות בזמן קצר יחסית. אנו שבים ומתנצלים בפני לקוחות בזק על התקלה החריגה."
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד