י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'תוצאות אפקטיביות' תנהל היח"צ של טמבור

חדש בענף הפרסום החרדי: 'טמבור' החליטה לפצל את תקציב הפעילות במגזר החרדי - כל תחום יחסי הציבור הועבר ל'תוצאות אפקטיביות' • תקציב הפרסום מוחזק ב'מימד'

'תוצאות אפקטיביות' תנהל היח"צ של טמבור

צעד מרענן בתעשיית הפרסום החרדי: קבוצת 'טמבור' העבירה השבוע את תקציב יחסי הציבור ופעילות הקד"מ שלה ל'תוצאות אפקטיביות', שהתמודדה בהצלחה על התקציב, בעוד תקציב הפרסום הכללי מוחזק ב'מימד'.

מבנה הפעילות במשרדי הפרסום החרדיים רגיל לאגד משיקולים שונים את מחלקות יחסי הציבור במשותף עם מחלקות הפרסום הדומיננטיות, כשעיקר פעילותן היא בגיבוי קמפיין הפרסום.

במהלך השנים האחרונות, בחרו מספר משרדים להזניק את מחלקות היח"צ כיחידות עצמאיות המנהלות מדיניות משלהן, ומנהלות תקציבים שונים ביחסי ציבור ללא כל קשר לתקציב הפרסום, כפי שמקובל במשרדי היח"צ המובילים במגזר הכללי.

'תוצאות אפקטיביות', המנהלת מחלקת יחסי ציבור נפרדת, תחת ניהולה של ריקי איצקוביץ', סומנה כחלוצה הראשונית בתחום, כאשר בשנים האחרונות היא מנהלת בהצלחה מספר תיקים גדולים של חברות וגופים קהילתיים גדולים, המטופלים ביח"צ בלבד, ומכתיבים אסטרטגיה יסודית בתדמית, מיצוב והובלת משברים.

במהלך מכרז הפרסום האחרון של חברת 'טמבור' התמודדה 'תוצאות אפקטיביות' על תקציב המגזר החרדי, כאשר 'טמבור' הודיעה בסיום התהליך על כוונתה לפצל את התקציב למשרדים שונים מטעמים מקצועיים, צעד שנחשב כאמור, לחדשני ומפתיע בענף הפרסום המגזרי.

'תוצאות אפקטיביות' זוכה בתקציב היח"צ והקד"מ הנחשב לחלק משמעותי ודומיננטי בפעילות 'טמבור', לאחר אסטרטגיית הפעילות המקורית שהציגה במכלול ההיבטים, ויכולות הנעת מהלכים גדולים ללא תלות בפעילות הפרסומית והקיפה התקציבי.

'תוצאות אפקטיביות' מחזיקה בתיקי הפרסום ויחסי הציבור של מגוון חברות מובילות במשק כמו: 'נגב' 'מגדל' 'איטונג' 'מיה' 'פזגז' 'אלקטרה' 'וקנין&אלמוג' 'גבעת זאב החדשה' ו'לנדאו תקשורת ומחשבים'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד