1. עמוד הבית
  2. עסקים ונדל"ן
  3. פרסום ושיווק

תקציב הפרסום של יקבי טפרברג מגיע לגל אורן BSD

לקראת פורים תחל פעילות ממוקדת למגזר החרדי והדתי-לאומי, שתכלול פרסום, פעילויות קד"מ ויח"צ שוטפים • כל יינות היקב נושאות את חותמת הכשרות של בד"ץ העדה החרדית
Print שירות בחדרי חרדים , כ"ה אדר תשע"א 01/03/2011 10:36

לוגו יקבי טפרברג

יקבי טפרברג 1870 יחלו בפעילות ממוקדת למגזר החרדי והדתי לאומי בחודשים הקרובים. הפעילות תכלול פרסום, פעילויות קידום מכירות ויחסי ציבור שוטפים.

התקציב הכולל נכנס למשרדי גל אורן, המתמחים במגזר החרדי והדתי לאומי.

מוטי טפרברג, מנכ"ל ובעל היקב, אומר: "קטגוריית היין האיכותי והכשר למהדרין במגמת התחזקות ועליה בשנים האחרונות ואנו גאים להיות מהמובילים בשוק בזכות סדרות האיכות של היקב שנושאות כולן את חותמת הכשרות של בד"ץ העדה החרדית".

יקבי טפרברג 1870 מייצר כ-4.5 מליון בקבוקים בשנה, ומתעתד לייצר סדרות יוקרה אותן ישיק בשנים הקרובות.




הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.