י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מקלב לפייסבוק: הסירו מיידית את התכנים

יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ אורי מקלב פנה לחברת פייסבוק העולמית לבחון מחדש את מדיניות החברה בכל הנוגע להסרת תכנים המכחישים שואה ולפעול מידית להסרת תכנים אלו מהרשת החברתית: "יש לפעול מיידית להסרה של תכנים אלו"

מרים אלסטר, פלאש 90
מרים אלסטר, פלאש 90



יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ אורי מקלב פנה לחברת פייסבוק העולמית לבחון מחדש את מדיניות החברה בכל הנוגע להסרת תכנים המכחישים שואה ולפעול מידית להסרת תכנים אלו מהרשת החברתית.

במכתבו כתב מקלב: "הנני פונה אליך כיו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת בהתייחס לפרסומים כי על פי מסמכים פנימיים של חברת פייסבוק קיימת הנחיה רשמית כי באופן יזום החברה אינה מסירה תוכן שמבטא את הכחשת השואה גם במדינות בהן מדובר בתוכן בלתי חוקי".

לדבריו, "באם מדיניות החברה תואמת את הפרסום, אנו רואים את הדברים בחומרה רבה, ואין ספק כי מצב דברים זה הינו בלתי נסבל ואין מקום לעבור על כך לסדר היום. למותר לציין, כי לא היה ולא תהיה דוגמא לשפל של האנושות בשואת העם היהודי אשר 6 מיליון מבני עמינו נרצחו בה".

"במידה ויש אלו אשר רצונם להיות קשורים להכחשת בדרך זו או אחרת של השואה, חובתה של חברת פייסבוק להיות פעילה אקטיבית בעניין ולהסיר דברי בלע אלו ודומיהם באופן מיידי. בלא כל שיקול באם תהיה תביעה על החברה שלא הסירה את הדברים הנתעבים אם לאו", מוסיף ח"כ מקלב.

"אני קורא לך להעביר את מחאתנו הנמרצת להנהלת החברה ודרישתנו החד משמעית לפעול לכך שכל מי אשר יעלה במחשבתו לבטא את הגיגיו בנושאים הקשורים בהכחשת השואה, חברת פייסבוק לא תהווה מקום לגיטימי לפרסום דברים אלו וזו תפעל להסרה מיידית של תכנים אלו ודומיהם", כתב לסיום.





אורי מקלב פייסבוק הכחשת שואה ועדת המדע והטכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד