י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ברק תוקף את היועמ"ש: "החקירות בעניין נתניהו ומשפחתו נמרחות לאין קץ וחלילה מטויחות"

ראש הממשלה לשעבר העלה לדף הפייסבוק שלו סרטון שבו הוא קורא להצטרף להפגנות המנהלות מול ביתו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט, ואף תוקף את התנהלותה האלימה של המשטרה בטיפול במפגינים

אהוד ברק. צילום: פלאש 90
אהוד ברק. צילום: פלאש 90



בסרטון שהעלה השבוע ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק לעמוד הפייסבוק שלו, הוא מתייחס לדשדוש בהתנהלות החקירות נגד ראש ממשלה בנימין נתניהו - מה שהוא מכנה "נושא כואב", ומפנה אצבע מאשימה ליועץ המשפטי לממשלה. "לא ייאמן שאוסף החקירות בעניין נתניהו, משפחתו ועורכי דינו נמרחות לאין קץ, וחלילה מטויחות על ידי מי שיושבים בכיסאם של שמגר, ברק וזמיר", אומר ברק בסרטון.



בהמשך הוא מתייחס להתנהלות המשטרה בהפגנות המתקיימות מול ביתו של היועמ"ש, אביחי מנדלבליט. לדברי ברק "משטרת ישראל, שעמדה מנגד פעם אחר פעם כשבריוני ימין התנכלו למשתתפי התכנסויות של ישראלים עם עמדות שונות משלהם, עוצרת שבת אחרי שבת אזרחים תוך שימוש באלימות, מול מפגינים בגיל הוריהם של השוטרים, מפגינים שבאו למחות על המריחה והטיוח".

לדבריו התנהלות המשטרה אינה סבירה, ולא ניתן להסבירה ברצון לשמור על הסדר או על פרטיותו של היועמ"ש. "המפגינים נפגשים במרחק 700 מטר מביתו של היועץ המשפטי לממשלה, 700 מטר! הוא הרי לא רואה ולא שומע כלום מההפגנה עצמה, רק מאמצעי התקשורת".

ברק יוצא בקריאה להצטרף למפגינים ולהילחם כנגד מדיניות הטיוח של ראשי מערכת התביעה, על מה שהוא מכנה "זכותנו לחירות ולשוויון". איך זה, תמה ברק, "שלמפגינים לא מצטרפים אלפים? איפה מנהיגי האופוזיציה, איפה הנוער הנפלא שלנו, שחרד לעתידנו כחברה ולנורמות העולות מהמסכת הזאת. נוער העבודה ומרצ, הסטודנטים, צעירי הקיבוצים והמושבים. איפה נושאי המחאה החברתית מ-2011?"

"הנכונות להיאבק על זכותנו לחירות ולשוויון היא הערובה היחידה לחירות לשוויון", קובע ברק, ומוסיף: "המאבק עוד לא החל. זו היא חרפה שתדבק בכל מי שאחראי לה, בכל שלושת ממדיה, ובכולנו - אם לא נקום מהכיסאות, מספסלי הלימודים ומסדנאות היצירה, וניאבק".
אהוד ברק בנימין נתניהו יועץ המשפטי לממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד