י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בית המשפט באולטימטום לבית שמש: הסירו את שלטי הצניעות

בית המשפט הציב היום אולטימטום לעיריית בית שמש: הסירו את "שלטי הצניעות" המדירים נשים תוך 30 יום. באם העירייה לא תקיים את פסק הדין היא תיקנס בעד כל יום שכך תנהג ב- 10,000 שקל • השופט באמירה תמוהה: "השלטים יוצרים מצב של העמדת נשים בסכנה"

צילום ארכיון: פלאש 90
צילום ארכיון: פלאש 90



בית המשפט באולטימטום לעיריית בית שמש: הסירו את "שלטי הצניעות" המדירים נשים תוך 30 יום. באם העירייה לא תקיים את פסק הדין היא תיקנס בעד כל יום שכך תנהג ב- 10,000 שקל.

פסק הדין מתייחס ‏ל-5 שלטים, כאשר לגבי שלושה מהם, אמר השופט יגאל מרזל  שעיריית בית שמש הפרה את חובתה להסירם ולכן הקנס הגבוה.

השופט מרזל ‏הגדיר את ההליך המשפטי "ביזיון בית המשפט" שנחשב להליך נדיר בכך שהרשות המקומית לא יישמה את פסק הדין, ו"צפצפה" על דו"ח היועץ המשפטי לממשלה ועל בית המשפט.

‏השופט מרזל אף מבקר בחריפות את העירייה, שלא מסירה את השלטים ״מחשש לאלימות״: "הדבר יוצר מראית עין כאילו מה שכתוב בשלטים לגיטימי. התוצאה: העמדת נשים בסכנה..".

עיירית בית שמש בתגובה לבחדרי חרדים: "העיריה קיבלה היום את פסק הדין, תלמד אותו ותפעל בהתאם. העירייה מביעה פליאה ואכזבה מכך ששוב מפנים כלפיה את החיצים למרות שפעלה ככל יכולתה והסירה פעמים רבות את השלטים הפוגעניים, אך אין בידיה את הכלים הקיימים לכך והנמצאים בידי משטרת ישראל. במיוחד על רקע העובדה כי באף עיר אחרת כולל ירושלים שבה תלויים שלטים דומים במשך עשרות שונים, לא קנסו על כך את העירייה".





בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד