י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כוחות משטרה פשטו באישון ליל ועצרו את העסקן הירושלמי המוכר

לאחר תקיפת בלש המשטרה שהתחזה לחייל במבצע "חרד"קים יזומים" בשכונת מאה שערים, הגיעו כוחות משטרה לעצור את אחד העסקנים המוכרים - ו"שלפו" אותו מביתו לפנות בוקר • תושבי השכונה הגיבו, אך לא הצליחו למנוע את המעצר. תיעוד

המחאות בשכונה לפנות בוקר
המחאות בשכונה לפנות בוקר



בעקבות מאורעות "יום שישי השחור" - כוחות גדולים של משטרה נכנסו לפנות בוקר (ראשון) לשכונת בתי אונגרין במאה שערים, ועצרו עסקן מוכר.

הכוחות, שהגיעו לקראת השעה חמש בבוקר, פרצו את דלת בית המשפחה ו"שלפו" מתוך הבית את החשוד, לאחר שהציגו לו צו מעצר. העסקן נעצר בחשד שהיה מעורב בתקיפת לובשי מדים במהלך הפרות הסדר שהתרחשו ביום שישי, לפני כעשרה ימים בשכונת מאה שערים. יצוין כי באותו יום נעצרו 16 אנשים, שניים מהם קטינים, ששוחררו דקות ספורות לפני שבת.


מחאות החרדים הקיצונים ו-״Israel news coverage"

מעצרו של החשוד עבר בקלות יחסית, למרות מחאות תושבי השכונה שצעקו לעבר הכוחות "רוצחים" ו"נאצים". לאחר המעצר הובערו פחים באזור שכונת מאה שערים וכיכר השבת.

כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', ה"חייל" שנכנס לשכונת מאה שערים באותו יום שישי, היה בלש מחופש. מספר תושבים שזיהו אותו מפעמים קודמות, תקפו אותו מילולית ופיזית. על פי הדיווחים, ה"חייל" חווה תקיפה קשה, ונחלץ על ידי מספר אזרחים לפני שנעשה בו לינץ׳ של ממש.

מדוברות משטרת ישראל נמסר כי "ממצאי חקירת המשטרה מאירוע תקיפת לובשי מדים בשכונת מאה שערים מיום שישי ה 2.6.17 הובילו לאיתור זהותו של חשוד מרכזי שתקף והיכה לובש מדים במהלך פעילות המשטרה ונמלט מהמקום. באירוע נפגעו שלושה שוטרים שפונו לטיפול רפואי בבית חולים.

"היום לפנות בוקר הגיעו חוקרי המשטרה כשברשותם צו מעצר שהוצא על ידי בית המשפט לביתו של החשוד בשכונת מאה שערים ועצרו אותו. החשוד שניסה להימלט מהשוטרים והתנגד למעצר, נעצר והובא לחקירה ביחידה המרכזית של המשטרה. תוך ביצוע המעצר החלו עשרות חרדים להתגודד סביב הכוחות, ליידות אבנים, הבעירו פחים וחסמו כבישים. נגרם נזק לשמשת ניידת".

בהמשך יובא החשוד בפני בית המשפט לדיון בעניינו.

צילום: מחאות החרדים הקיצונים ו-״Israel news coverage"







מאה שערים עסקן ירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד