י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מפיק לשעבר ברדיו חרדי נמצא ללא רוח חיים

ברוך אינדיג, בן למשפחה חרדית, מפיק ב'קול חי', נמצא ללא רוח חיים במלון הרודס באילת, יחד עם בת זוגתו, גם היא חרדית לשעבר. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע

ברוך אינדיג. צילום: פייסבוק
ברוך אינדיג. צילום: פייסבוק



ברוך אינדיג, בן למשפחה חרדית, ששוחרר לפני כשנה מתחנת הרדיו הצבאית גל"צ, שם שימש כטכנאי ומפיק, נמצא ללא רוח חיים במלון הרודס באילת יחד עם בת זוגתו, גם היא חרדית לשעבר.

אינדיג, החל את דרכו כמפיק ב'רדיו קול חי'. הוא התפקר והתגייס לגל"צ, שם התחיל במחלקת האינטרנט, התקדם אחרי זה למחלקת תכניות ולמחלקת השיווק של התחנה.

אינדיג, בוגר ישיבות מבני ברק שיתף את עוקביו בפייסבוק בעברו וכתב: "אני ברוך, חרדי לשעבר, ואני לא שומר שבת וכשרות ועדיין אין לי שום שנאה לדת ולדתיים.

"הצבעתי ש״ס ועדיין אני חושב שדרעי תככן. אני אוהב הרבה לדבר ותשומת לב ועדיין אני אוהב גם להקשיב לאחרים. אני אוהב את המשפחה שלי בלי תנאי קבלה", כתב.

עוד כתב אז: "אני שונא את המושג ״פוליטקלי קורקט״ כך שאין לי מושג אם רשמתי את זה נכון. לא אכפת לי מה אנשים חושבים עלי אבל עדיין אכפת לי ממש תמיד לצאת בסדר עם כולם ומה אנשים חושבים עלי (קונפליט בעייתי, ידוע!) ולהוכיח לכולם שאני חכם. אני בוכה ומתרגש ממש מסרטים מצויירים ומאומנות. אפילו שאני כבר קרוב לגיל 26", מספר אינדיג ומסיים "אני חושב שיש לנו ארץ נהדרת".

אינדיג גם עקב אחרי 'קמפיין החרדקים' כאשר שירת בגל"צ וכתב: "אני יגיד לכם את האמת, אני מסתובב פה כבר למעלה מרבע שעה במעוז החרדי, איצקוביץ, ולא מקבל שום שקית מים לפרצוף או איזה קללה/נאצה... שום כלום..! אפ׳ ביקשו שאשלים מניין פה... נראה לי כל הנושא של ה״חרדקים״ זה סתם קמפיין כושל של כמה קיצונים..!!"

אינדיג נמצא מת במלון יחד עם בת זוגתו גם היא חרדית לשעבר ממודיעין עילית. עובדי המלון מצאו את הזוג בחדרם בסביבות השעה 14:34 והזעיקו את מד"א. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם במקום.

המשטרה, וחוקרי זירה של משטרת ישראל הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות האירוע.
ברוך אינדיג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 49 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד