י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שרה נתניהו: 'יש עוד שרצים; אתם עוד תשמעו'

נתניהו התייחסה להחלטת בית המשפט בעניין העיתונאי יגאל סרנה, ואמרה: "זה יום גדול ושמח, שהאמת והצדק יצאו היום לאור" והסיפה, "יש עוד שרצים בשרשרת. אתם עוד תשמעו על זה"

יגאל סרנה. צילום: פלאש 90
יגאל סרנה. צילום: פלאש 90



האם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו, מעודדים מהניצחון אתמול בתביעת הדיבה נגד יגאל סרנה, מתכוונים להגיש תביעות דיבה נוספות נגד עיתונאים? לפי דבריה של שרה נתניהו, יש אכן כוונה כזו.

"אם הייתי הולכת ותובעת כל אחד שתוקף אותי ומשחית את הדמות שלי והאישיות שלי הייתי צריכה לבלות בבתי המשפט כל היום, אבל יש לי הרבה דברים לעשות בחיים – בין השאר למען מדינת ישראל בכל הפעולות שלי ובין השאר כפסיכולוגית בעבודה שלי, כאמא", אמרה אתמול נתניהו בשיחה ששודרה בחדשות 2, והוסיפה: "אני לא עובדת כל חיי אבל מדי פעם אני בוחרת לי איזו נקודה". במענה לשאלה "מי הבא בתור?" אמרה נתניהו: יש עוד שרצים בשרשרת. אתם עוד תשמעו על זה".

נתניהו אמרה עוד: "זה יום גדול ושמח, שהאמת והצדק יצאו היום, זה חשוב מאוד. אני כבר למעלה מ-20 שנה עומדת במתקפות של תקשורת, חלקים מהתקשורת, ואני שמחה שהאמת מתחילה לצאת לאור. אני רוצה להודות לציבורים גדולים של אנשים – אלה שמכירים בי יודעים את האמת, אבל גם אנשים שלא מכירים ותומכים ונותנים לי המון כוח ואהבה בכל מקום שאני מגיעה אליו וגם דרך הרשתות החברתיות. אני רוצה להודות לכל האנשים שתומכים בי ובשבילנו זה יום גדול".
שרה נתניהו יגאל סרנה תביעת דיבה פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד