י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חשד: התחזה ל'מטפל אלטרנטיבי' ותקף נשים חרדיות

מזעזע: אדם חובש כיפה נעצר אתמול בירושלים, בגין התחזות למטפל אלטרנטיבי וחמור מכך, חשוד שביצע עבירות חמורות בשתי נשים חרדיות, שנשלחו לטיפול אצלו בעצת רב ובהסכמת בעליהן המשטרה: "מדובר באירועים קשים ורגישים"

אילוסטרציה, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אילוסטרציה, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



חשד חמור: התחזה ל'מטפל אלטרנטיבי' ותקף באכזריות נשים נשואות שבאו לקבל ממנו 'טיפול' באישור רבנים.

תושב ירושלים חובש כיפה כבן 57 שעסק כ'מטפל אלטרנטיבי' ונחשד בשורת עבירות כנגד שתי נשים חרדיות נשואות שהגיעו אליו לקליניקה לקבלת 'טיפול', נעצר אתמול על ידי משטרת ישראל.

חרדית כבת 40 פנתה לפני כשבוע לתחנת משטרה בבירה, שם דיווחה על מסכת פגיעות שביצע בה אדם שהציג את עצמו כמטפל אלטרנטיבי תחת התואר 'ד"ר'. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי הטיפול נעשה בידיעת בעלה ולאחר שהתקבל אישור מרב הקהילה ל'טיפול' מסוג זה על ידי גבר.

מהחקירה עולה כי לחשוד, קליניקה במרכז העיר, בה הוא מעניק טיפולים אלטרנטיביים מסוגים שונים. האישה פנתה אליו בעקבות מצבה הרגשי וטופלה על ידו, במפגשים יומיים במהלך השנה האחרונה. במהלך המפגשים, על פי החשד, ביצע בה עבירות קשות, חמורות ואסורות גם על פי ההלכה - כביכול כחלק מהטיפול.

לאחרונה, משהרגישה כי המפגשים האחרונים היו לטענתה קשים עבורה, פנתה למרכז סיוע בקהילה אשר הפנו אותה למשטרה. בהמשך הגיעו חוקרי המשטרה לאישה נוספת כבת 33 אף היא נשואה חרדית, שהגישה אף היא תלונה במשטרה בגין עבירות דומות, גם במקרה שלה, כך נודע ל'בחדרי חרדים', הטיפול נעשה לאחר התייעצות עם רב.

החשוד נעצר אתמול והובא לחקירה ביחידה לחקירות פשעים במרחב ציון, שם נחקר בחשד לביצוע עבירות חמורות במטופלות, התחזות לרופא ועוד.

בהמשך הובא בפני בית המשפט , שנעתר לבקשת המשטרה והאריך מעצרו עד ליום ראשון הבא ה- 18.6.17. לבקשת סנגורו של החשוד אסר בית המשפט לפרסם את שמו של החשוד.

במסגרת החקירה ומאחר והחשוד פרסם עיסוקו תחת התואר 'ד"ר' , פנו חוקרי המשטרה למשרד הבריאות מהם עלה כי לחשוד אין כל הכשרה מקצועית מוכרת. יחד עם זאת לשוב לציין כי החשוד הציג בפני החוקרים תעודות הכשרה שונות בתחום הבריאות, אך לא מישראל.

במשטרה ציינו כי מדובר באירועים הקשים והרגישים בהם הקורבנות אוזרות אומץ ומשתפות במצבן הפגיע ומבקשות לקבל טיפול למצבן - נתקלות באדם המציג עצמו כאיש מקצוע ובכך מנצלן לשם מימוש המאווים האישיים שלו, ובכך גורם לפגיעה קשה יותר בהן.⁠⁠⁠⁠
התחזות ובערת הרע מקרבך פגיעה בנשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד