י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לאחר 5 שבועות: התעוררה ושאלה על ילדיה

כמעט חודש וחצי לאחר התאונה הקשה סמוך לביתר, הדסה בת מרים - פקחה את עיניה והתעניינה בשלום ילדיה בן משפחה מספר בהתרגשות ל'בחדרי': "לראשונה היא הצליחה להוציא משפט שלם" צפויה להשיא את בנה בחודש אב

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה צילום: pixabay



חמישה שבועות לאחר שנפצעה קשה בתאונה, דסי הופמן (42) אם לתשעה ילדים שצפוייה להשיא את בנה בכורה בעוד כחודשיים - חזרה להכרה ושוחחה עם בני משפחתה.

"בשיחה אתמול היא התעניינה בשלום ילדיה, אך אינה זוכרת ממש את התאונה ושאלה על כך רבות" סיפר ל'בחדרי חרדים' מקורב למשפחה. "מצבה עדיין מוגדר קשה והיא לעיתים מעורפלת הכרה, בעיקר בגלל שמרדימים אותה".

בנה בכורה צפוי להתחתן בעוד כחודשיים, לאחר תשעה באב בירושלים. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני כחמישה שבועות אירעה תאונת דרכים בסמוך לביתר עילית. מדובר היה בבני משפחה שהיו בדרך לשמחת אירוסין ואחד מהם, ללא רשיון נהיגה נהג ברכב, איבד שליטה, התהפך והתנגש במשאית.

הדסה בת מרים (42) תושבת ביתר עילית, אם לתשעה ילדים ועובדת בעיתון 'המודיע', נפצעה באורח קשה ונלכדה ברכב, חולצה ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם, אושפזה במחלקת טיפול נמרץ, שם טופלה על ידי מיטב הרופאים.

כפי שדיווחנו, חלו שיפורים מינוריים במהלך התקופה אך בימים האחרונים חל שיפור משמעותי יותר כאשר היא חזרה להכרה ואף שוחחה עם בני משפחתה, כאשר במהלך השיחה התעניינה על נסיבות הפציעה. "לראשונה היא הצליחה להוציא משפט שלם" סיפר קרוב משפחה ל'בחדרי'.

מצבה עדיין מוגדר קשה וציבור הגולשים מתבקש להעתיר בתפילה לרפואת הדסה בת מרים לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
ביתר עילית דסי הופמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד