י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האב בכה: "אהבתי אותו גם כששינה את דרכו"

אביו של ברוך אינדיג, ספד לו בבכי: "ברוך תמיד הסתיר את הקושי שעבר, אהבתי אותו אהבת נפש, גם שהוא שינה את דרכו"

צילום: סאני שטרנפלד
צילום: סאני שטרנפלד

 


טרגדיית ברוך אינדיג: עשרות בני משפחה, מכרים, וידידים ליוו הערב (שלישי) למנוחות את ברוך אינדיג, בבית העלמין סגולה פתח תקווה.

אביו של ברוך ז"ל, ספד לו בבכי וסיפר על אהבת הזולת והתורה שהייתה לו. "ברוך תמיד הסתיר את הקושי שעבר, אהבתי אותו אהבת נפש, גם כשברוך שינה את דרכו, הוא אהב את התורה".

גם הרב חנניה צ'ולק, יו"ר 'עזר מציון', ספד לברוך ז"ל, וקרא לציבור להתחזק בעקבות המקרה הטראגי.


צילום: סאני שטרנפלד

סאני שטרנפלד ידידו של ברוך ז"ל, שהשתתף בהלווייה אומר בשיחה עם בחדרי חרדים: "כואב הלב, קשה לעכל שברוך עם הלב הרחב כבר איננו".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ברוך אינדיג, בן למשפחה חרדית, שעבד בעבר כמפיק ברדיו 'קול חי', שוחרר לפני כשנה מתחנת הרדיו הצבאית גל"צ, שם שימש כטכנאי ומפיק. הוא נמצא בצהרי יום ראשון ללא רוח חיים, במלון הרודס באילת - יחד עם בת זוגתו אודליה בכר, גם היא חרדית לשעבר. 

נסיבות המוות טרם ברורות ומשטרת אילת עדיין חוקרת את פרטי המקרה. גופותיהם הועברו שלשום למכון לרפואה משפטית באבו כביר והמשטרה והפרקליטות ביקשו לנתח את גופותיהם על מנת לגלות את סיבת המוות. 

בארגון זק"א ביקשו למנוע את הנתיחה ופנו לבית משפט השלום באילת, שם השופט תומר אורינוב קיבל את בקשת המשטרה ודחה את טענותיהם של זק"א.

בעקבות כך שבית המשפט לא נעתר לבקשה, ארגון זק"א הגיש ערר לבית משפט העליון בירושלים על מנת למנוע את הצער לנפשות של ברוך אינדיג ז"ל, ואודליה בכר ע"ה ולהביאם לקבורה על פי ההלכה.

הבוקר כאמור בג"ץ קבע כי הגופות לא ינותחו אך המשטרה יכולה לעכב את מסירת הגופות ל-24 שעות, לצורך חקירה. אך בסופו של דבר הגופות שוחררו מוקדם יותר, וההלוייה נערכה.

הלווייתה של אודליה בכר נערכה הערב בשעה 18:00, בבית ההספד הספרדי בהר המנוחות ירושלים.

 














לוויה ברוך אינדיג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד