י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עם הספר - עכשיו גם הילדים • וידאו וגלריה

'שטראוס ישראל' ו'ספרי אור החיים' השיקו את מועדון 'ילדי ספר' • הילדים חברי המועדון, יזכו בהטבות מפתיעות • עשרות עיתונאים ואנשי שיווק - היו באירוע ההשקה • צפו

עם הספר - עכשיו גם הילדים • וידאו וגלריה
יעקב נחומי

מועדון 'ילדי ספר' של שטראוס ו'ספרי אור החיים' - יוצא לדרך. במסיבת השקה שכונסה היום (א) במשרדי הנהלת 'שטראוס', הושק מועדון ה'צרכנים' הראשון לילדים בציבור החרדי.

את מסיבת ההשקה, בהנחיית העיתונאי אריה זיסמן, כיבדו בנוכחותם: יו"ר קבוצת שטראוס הגב' עופרה שטראוס, מר ציון בלס מנכ"ל שטראוס ישראל, מנכ"ל 'ספרי אור החיים' יעקב ביבלה, גב' שלי שליט מנכ"ל חטיבת המלוחים, גב' סיגל ילוני מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה, מר דניאל זינגר מנהל שיווק מלוחים, מר שי חגואל מנהל שיווק עלית שוקולד והעסקן ר' מרדכי בלוי.



במהלך האירוע, נחשף בפני המשתתפים הכרטיס אותו יקבל כל ילד שיצורף כחבר במועדון 'ילדי ספר'. החברות במועדון תזכה אותו בהטבות והפתעות מבית רשת אור החיים ושטראוס.

במהלך האירוע הסבירו אנשי 'שטראוס ישראל' את חשיבות הקשר שלהם עם המגזר החרדי והציגו חלק מהאתגרים שלקחו על עצמם לתקופה הקרובה, בכדי להתחבר ולהתקרב עוד יותר גם אל המגזר החרדי.

בהתייחס למועדון 'ילדי ספר', הם הרחיבו לפרט: הן על חשיבות הצ'ופר לילד, הן על חשיבות היות הצ'ופר כזה המתאים לרוח החינוך החרדי והן על ייחודיות שיתוף הפעולה הנוכחי.

את האירוע חתם הרב מרדכי בלוי, בסכמו: "מועדון 'ילדי ספר' הינו בשורה חינוכית מעודדת, אשר תביא לידי ביטוי את היכולות הסגוליות של ילדי החינוך החרדי".











































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד