י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

'פידבק' • משרד פרסום חדש למגזר החרדי

לשוק הפרסום החרדי נכנס שחקן חדש: משרד "פידבק" לאסטרטגיה, יחסי-ציבור ופרסום • המקימים, נחום בנדיקט ובינה פלדשטיין, מבטיחים משרד בעל שיטות חדשניות ויצירתיות

סטנדרטים חדשים. נחום בנדיקט. צילום: col
סטנדרטים חדשים. נחום בנדיקט. צילום: col

אל תוך שוק הפרסום החרדי מסתער בימים אלו משרד חדש בשם 'פידבק'. במשרד, כך מבטיחים מקימיו, יהיו מחלקות ייחודיות, סטנדרטים חדשים ושילוב סל שירותים שהלקוחות טרם מכירים.

המקימים הם נחום בנדיקט ובינה פלדשטיין. נחום בנדיקט שימש בשנים האחרונות כיועץ אישי ואסטרטג של שרים, חברי כנסת, אנשי עסקים ובעלי הון בחו"ל ובארץ, מנהלי ארגונים ומוסדות.

בינה פלדשטיין שימשה כמנהלת מערך יחסי הציבור וקשרי החוץ בעיריית בני ברק, וכמנהלת הפרויקטים ויחסי הציבור ב'עזר מציון'. כל זאת לצד ייעוץ אסטרטגי לחברות מובילות במשק הישראלי.

בהמשך, עברה למשרד הפרסום "טריו", והביאה אליו מתודות ניהוליות מעניינות ואף גייסה לשורות החברה לקוחות חדשים.

בנדיקט ופלדשטיין מבטיחים להביא לעולם הפרסום תשובות מקצועיות באופנים שלא ידענו קודם, תוך שמירה על חדשנות פורצת דרך ומקצועיות חסרת תקדים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד