י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ישר לתנור, מוכן לבישול ! מי מפחד מבשר?

את פינת המתכונים החדשה פתחנו בהיכרות עם נתח ה'פרנץ' רוסט', מסידרת נתחי הבשר המיוחדים של 'פלייש' • רגע לפני פורים כשכולם מחפשים להפתיע את האורחים בסעודה במשהו מיוחד - טור מפתיע

ישר לתנור, מוכן לבישול ! מי מפחד מבשר?

המתכון השני והמומלץ לפניכם:

לונדון ברויל מי יודע?

נתח ה'לונדון ברויל' מגיע מנתח הכתף המרכזי של העגל שעבר קיצוב מקצועי משומן ומסחוס קשה שחוצה אותו באלכסון, והשאיר לנו חתיכה מוצקה ואחידה.
הנתח מדהים במראהו ובטעמו ולא להאמין כמה קל ומהיר להכין אותו.
נתח ה'לונדון ברויל' הפך מאז הגיע לישראל ללהיט במסעדות ובתי מלון כרוסט ביף, לפלטות בשר, לכריכים ועוד ועוד. יש מהשפים שמכנים אותו 'סינטה קידמי'.


'לונדון ברויל' בקטשופ ורוטב סויה
או ברבקיו

חומרים:
1.8 קילוגרם נתח בשר לונדון ברויל
1 שן שום כתוש
3 כפות רוטב סויה
כפית מלח
כף קטשופ
כפית פלפל שחור (או לפי הטעם)
כף שמן
כפית אורגנו (או לפי הטעם)

הוראות הכנה:
מערבבים את כל החומרים מלבד הבשר לתערובת בקערה קטנה. אח"כ יש למרוח את הבשר בתערובת, לעטוף בנייר כסף ולשמור במקרר למשך לילה אחד לפחות, בכדי שיספוג היטב את הטעם של המשרה. בשביל ספיגת הטעם, מומלץ גם לפני מריחת התערובת, לסמן בבשר בעזרת סכין חדה לאורך ולרוחב – 'שתי וערב', חריצים בעומק של כשליש ס"מ.
למחרת, לקראת הארוחה הוציאו את הבשר מנייר הכסף.
חשוב מאד לחמם מראש את התנור או את הגריל. בגריל, צלו בחום גבוה למשך 5 עד 10 דקות מכל צד [לדרגת רייר עד מדיום]. באפיה בתנור,בחום גבוה של 200 מעלות, מכניסים את הבשר בתבנית פתוחה עם הרוטב שהבשר נשרה בו, למשך 25 דקות [לדרגת מדיום].

אופציה נוספת:
במקום כל החומרים, להשרות ברוטב ברבקיו (כיום יש מגוון גדול של רטבים מסוג זה וכל אחד יכול לבחור את הטעם שלו).

טיפ לחיתוך מובחר:
בזכות המרקם האחיד ניתן לחתוך אותה בקלות כשהבשר חם או קר, לפרוסות עבות או דקות. כמו תמיד, את החיתוך יש לעשות בניגוד לכיוון סיבי הבשר גם אם בשל כך רוחב הפרוסות לא יהיה אחיד.



לראשונה בישראל חברת "פלייש" שלחה לארגנטינה צוות קצבים אמריקאים מקצועיים שהכינו סידרת נתחי בשר איכותיים, חלקם מוכרים בישראל וחלקם מוכרים רק בחו"ל.

כל נתחי הבשר מכילים 100% בשר ללא עיבוד או תוספות, נתחי הבשר עברו קיצוב מקצועי והם נקיים ומוכנים לבישול ואפייה ממש כמו שמקובל בארה"ב ובאירופה. נתחי הבשר של 'פלייש' כשרים 'למהדרין מן המהדרין' לפסח ולכל ימות השנה. – "חלק גלאט - בית יוסף" משחיטה מיוחדת של צוות בראשות הגאון רבי דוד שלמה זולדן שליט"א, דמו"צ דחסידי סערט ויזניץ בחיפה.


למעבר למתכון הקודם : פרנץ רוסט בעלי סלרי לחץ כאן

פנו לקצב שלנו בכל שאלה - [email protected]
תורה

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד