י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רבנים הורו להתלונן וכתב אישום הוגש נגד תושב מ.עילית שתקף ילדות

בבית משפט השלום ברמלה הוגש כתב אישום חמור נגד תושב מודיעין עילית, בשל תקיפה ממושכת ואכזרית של שתי אחיות

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בבית משפט השלום ברמלה הוגש היום (ד), כתב אישום חמור נגד תושב מודיעין עילית בן 45, בשל תקיפה ממושכת של שתי אחיות.

כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד טל שילוני מפרקליטות מחוז מרכז, מגולל שבע תקיפות חמורות על פני ארבע שנים, מאז 2007 ועד 2011. מדובר בשתי אחיות, אשר בשנת 2007 היו בנות 7 ו-9 והיו מתארחות לעיתים קרובות בבית חברתה של בת ה-7.

העניין נחשף, לאחר שאחת מהן הייתה מאושפזת במשך מספר שנים בבית חולים פסיכיאטרי עם הפרעות אכילה, ובמהלך התקופה גם ניסתה להתאבד. היא חשפה את התקיפה החמורה שלה ושל אחותה על ידי ידיד המשפחה שבביתו הרגישו בנות בית.

לפני כשנתיים האם התלוננה במשטרה ובנותיה נחקרו לאחר שתחילה סירבו. כפי שדווח אז ב'בחדרי', השופטת מרים קסלסי סירבה לקבל את טענת פרקליט החשוד כי זו "בדתה האירועים מתוך ליבה בשל מצבה הנפשי" ואמרה כי "התלונות מאוד בהירות ומפורטות".

מכתב האישום שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי בארבעה מקרים הנאשם תקף את האחות הגדולה יותר ובשלושה מקרים את הקטנה יותר. התקיפות אירעו בבית הנאשם לאחר שכולם נרדמו, ברכבו ובמשרדו.

לאחר ששוחרר ממעצרו לפני כשנתיים, אם המתלוננות אמרה בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי "התלונה במשטרה הוגשה לאחר התייעצות עם עסקנים ורבנים, ובהכוונתם", והוסיפה כי "הדיין הגר"י סילמן הורה לבעלי להגיש תלונה, לאחר שיו"ר עזר מציון הרב חנניה צ'ולק הפנה אותנו אליו".
מודיעין עילית מעשים חמורים כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד