ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

חיילים הותקפו: "הקיצונים לא נותנים לצאת"

שוב זה קורה: חיילים הותקפו בשכונת בית ישראל בירושלים, בעת שהגיעו להתפלל תפילת ערבית. כוחות משטרה חילצו אותם ללא פגע • תיעוד

אילוסטרציה. חייל חרדי מותקף במאה שערים. (אין קשר בין המצולמים לכתבה)
אילוסטרציה. חייל חרדי מותקף במאה שערים. (אין קשר בין המצולמים לכתבה)



שוב: חיילים הותקפו בשכונת בית ישראל בירושלים בעת שהגיעו להתפלל תפילת ערבית. כוחות משטרה שהגיעו למקום חילצו אותם ללא פגע.


צילום: קבוצת מחאת החרדים הקיצוניים

תושבים חייגו הערב (רביעי) למוקד המשטרה ודיווחו, כי בזמן ששלושה חיילים לובשי מדים הגיעו להתפלל בבית הכנסת 'שטיבלאך' בשכונה, התגודדו בחוץ עשרות קיצונים שקראו לעברם קריאות גנאי, ומנעו מהם לצאת מהמקום.

כוחות משטרה גדולים שהוזעקו למקום חילצו את החיילים ללא פגע. במשטרה ציינו כי עם הגעת הניידות לשכונה, הושלכו לעברם אבנים, ביצים ומכל הבא ליד. הערב, זה נגמר ללא נפגעים.

בהקלטה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים', נשמע אזרח שהתקשר למשטרה אומר: "יש חייל שנכנס לתפילת ערבית בבית הכנסת, הקיצוניים שם צורחים עליו ולא נותנים לו לצאת".

עסקן בשכונה אמר ל'בחדרי': "בימים האחרונים אנו עדים להחמרת התקיפות נגד חיילים חרדים בשכונה. זו תוצאה ישירה של פעולות המשטרה. היא גרמה לקהילות להתאחד כך שבשניות מקפיצים אלפים. זה לא היה לפני. אם המשטרה תמשיך עם המבצעים שלה זה יגרום לעוד איחוד בשכונה".
תקיפת חייל בית ישראל ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד