י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תקף בסכין, איים לפגוע ברבנים ונעצר

בן הקהילה החרדית בחולון, תקף באמצעות סכין את בנו של רב ידוע בעיר חולון, ואיים לפגוע בשורת רבנים מוכרים נוספים, אמש נעצר האיש ויובא היום להארכת מעצרו "הסתובב אליו וגילה שהוא אוחז סכין בידו"

החתך בגרונו של שעשוע, צילום: ישראל שעשוע
החתך בגרונו של שעשוע, צילום: ישראל שעשוע



תקף בסכין את בן הרב, איים על חיי רבנים נוספים ונעצר: בתחילת השבוע הגיע תושב חולון, כבן 43, לתלמוד התורה של מוסדות 'בית יוסף' בחולון, במטרה לחפש את הרב יוסף שעשוע, משלא מצא אותו, פנה אל בנו של הרב ואיים עליו תוך שהוא מצמיד סכין לצווארו.

עובדיה שעשוע, בן הרב הצליח לחמוק ממנו, לאחר שנפגע באורח קל מאוד. לאחר מכן, נמלט החשוד - בן הקהילה החרדית בחולון, מהמקום, לא לפני שהתבטא כי בכוונתו לפגוע ברבנים נוספים, בהם, הרב בניהו שמואלי, הרב יוסף מוגרבי, הרב חיים רבי ועוד.

תחנת משטרת איילון, עדכנה את הרבנים ופתחה בסריקות אחר החשוד. לאחר חקירה מאומצת וביצוע פעולות חקירה רבות, חלקן גלויות וחלקן סמויות, אותר אמש (רביעי) החשוד ויובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי, תלמידי הרבנים המאויימים לא לקחו סיכונים, ועד למעצר החשוד לא הותירו את הרבנים לבדם וללא שמירה.

קרוב משפחתו של הרב שעשוע, מספר ל'בחדרי חרדים': "התוקף פנה אליו, ואמר לו, שיש לו שאלה בהלכה וביקש ממנו ללכת לפינה שקטה. שם, הוא התעקש שעובדיה, יסתובב עם הגב אליו, הוא נגע לו בגב ושאל אותו באיזה עצם הוא נוגע - תוך שהוא מזכיר כי כך עשו לאחד התנאים, עובדיה הסתובב מיד עם פניו אליו, וגילה שהוא אוחז סכין בידו והצמידה לגרונו".

הרב עובדיה, נשרט מהסכין ונפצע באורח קל, לאחר ששלף את הסכין מידי התוקף, תוך שהוא מעיף עליו שולחן שעמד בצמוד אליהם והתוקף נמלט מהמקום עד למעצרו, כאמור, אמש.
סכין תקיפה רבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד