י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רב שהתיר קנאביס נתפס עם שתילים

חשיפת 'בחדרי חרדים': המשטרה פשטה על משרד במודיעין עילית, ואיתרה שתילי קנאביס בכמות מסחרית. שני חרדים ששהו במקום נעצרו ושוחררו בערבות • אחד העצורים - רב שנטען שהתיר עישון קנאביס - אומר ל'בחדרי': "זה לא היה שלי"

רב שהתיר קנאביס נתפס עם שתילים
משטרת ישראל



חשיפת 'בחדרי חרדים': לאחר מעקב ומידע מודיעיני שהגיע למשטרת מחוז ש"י, הגיעו בלשים ושוטרים לפנות בוקר (שישי) בשעה 5:30 לערך, למשרד ברחוב ריטב"א במודיעין עילית, שם עצרו שני בני אדם תושבי העיר ששהו במשרד.

בחיפוש שערכו השוטרים במשרד, אותרו 40 גרם קנאביס ברוטו, ונתפסו גם לא מעט שתילים במעבדה, המוערכים בלמעלה מ-600 גרם. השניים הובאו בצהרים לבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה ייחסה להם חשד לגידול, יצור והכנת סמים מסוכנים.

השופטת מאיה אב-גנים ויינשטיין, לא קיבלה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם בחמישה ימים, ושיחררה אותם לחלופת מעצר בבתיהם במודיעין עילית, שם ישהו במעצר בית למשך שבעה ימים תוך התחייבות עצמית וצד ג' בסך 1,500 ש"ח, והפקדה של 500 ש"ח.

אחד העצורים פירסם בעבר חוות דעת הלכתית - כשהוא מוצג לציבור, כרב המתיר את עישון הקנאביס כל זמן שזה במינון נכון.

הרב מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "זה לא היה שלי אלא של אדם אחר, עובדה ששוחררתי מיידית. אני אוסר לגמרי לעשן, חוץ מלאנשים שיש להם אישור רפואי. אדם שרוצה לעשן למטרות כיף - אין לו שום היתר".
הרב שהתיר סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד