י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פרשת סרבן הגט: מגעים לעסקת טיעון

עורכי דינו של אהרן גולדברג מישראל שנעצר בפרשת סרבן גט בארה"ב, במגעים להסדר טיעון בארה"ב • גולדברג הואשם בתכנון חטיפה לצורך כפיית נתינת גט והתביעה טוענת כי התבטא כי "יש להרוג את סרבן הגט, על מנת למנוע ממנו לבטל תוקף הגירושין"

צילום אילוסטרציה: רויטרס
צילום אילוסטרציה: רויטרס



עורכי דינו של העצור החרדי הישראלי אהרן גולדברג שנעצר בחשד לתכנון חטיפה למטרת רצח בארה"ב, במגעים להסדר טיעון עם התביעה בארה"ב.

כפי שפורסם וסוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים', גולדברג הואשם בתכנון חטיפה ותשלום לצורך כפיית נתינת גט. בנוסף, במהלך שיחות בינו לבין חבריו שהיו שותפים איתו בתכנון החטיפה, והם אף התבטאו כי "יש להרוג את סרבן הגט, על מנת למנוע ממנו לבטל תוקף הגירושין".

אהרן גולדברג בן ה-55 שהתגורר גם בבני ברק וגם בניו יורק, עסקן מוכר בישראל, נעצר יחד עם שמעון ליבוביץ, ובנימין גוטליב כאשר הם מואשמים בקשירת קשר לחטיפת אדם.

הם תכננו לחטוף את הבעל ולאיים עליו שיתן גט אחרת הם ידאגו להפוך את אשתו לאלמנה, כדי להתיר את אשתו להנשא לאדם אחר על פי ההלכה.

כאמור עסקת הטיעון נסגרה, והצדדים ממתינים לאישור של השופט בכדי שיאשר את העסקה, ההחלטה צפויה להתקבל בתוך 30 יום.

ורם המעורב בתיק מספר ל'בחדרי חרדים' "הסיפור שונה לגמרי ממה שהתקשורת בארה"ב מציגה, זה שה-FBI החליט שהוא איים ברצח לא קובע שזה נכון, אנחנו מנסים להוכיח שזה תיק שתפרו עליו, המשפט יתקיים רק אחרי החגים, יש מגעים על עסקת טיעון, עדיין לא נקבע כלום, העורך דין עדיין לא מסר כלום בנושא, הצדדים נפגשו אבל לא סגרו עדיין כלום לגבי עסקת הטיעון".

בנוסף מהשפחה של העצור נמסר ל'בחדרי חרדים', האשמת נגדו זה תפירת תיק, הוא טיפל בתיק גירושין קשה מאד שאף אחד לא רצה לטפל, הכותרות בתקשורת שהעצור תכנן לרצוח הם פשוט שקר, גם אם התביעה אומרת ככה, זה לא אומר שזה נכון".
אהרן גולדברג סרבן גט חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד