ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

פרשת סרבן הגט: "הוא לא תכנן רצח, זו עלילה"

יממה לאחר שפרסמנו כאן ב'בחדרי חרדים', כי העצור החרדי בפרשת סרבן הגט סגר עסקת טיעון באמצעות עורכי דינו לבין התביעה בארה"ב, משפחתו מכחישה וטוענת כי זו עלילה וכי הוא ממשיך להילחם על חפותו

אילוסטרציה, צילום: רויטרס
אילוסטרציה, צילום: רויטרס



לאחר שדיווחנו אמש (ראשון) ב'בחדרי חרדים' אודות עסקת טיעון שנסגרה בין עורכי דינו של העצור החרדי אהרן גולדברג לבין התביעה בארה"ב, בני משפחתו של העצור מכחישים את דבר קיומה של עסקת טיעון שנרקמה, וטוענים "זו עלילה, תפרו לו תיק".

כפי שפורסם וסוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים', גולדברג הואשם יחד עם עוד שני אנשים בתכנון חטיפה ותשלום לצורך כפיית נתינת גט. בנוסף על פי טענת ה-FBI, במהלך שיחות בינו לבין חבריו שהיו שותפים איתו לכאורה בתכנון החטיפה, ועל פי כתב התביעה, הם התבטאו כי "יש להרוג את סרבן הגט, על מנת למנוע ממנו לבטל תוקף הגירושין".

כזכור, אהרן גולדברג בן ה-55 שהתגורר גם בבני ברק וגם בניו יורק, עסקן מוכר בישראל, נעצר יחד עם שמעון ליבוביץ, ובנימין גוטליב כאשר הם מואשמים בקשירת קשר לחטיפת אדם ורציחתו.

על פי החשד הם תכננו לחטוף את הבעל ולאיים עליו שיתן גט אחרת הם ירצחו אותו, ובכך להפוך את אשתו לאלמנה, כדי להתיר את אשתו להנשא לאדם אחר על פי ההלכה.

גורם המעורב בתיק מספר ל'בחדרי חרדים' "הסיפור שונה לגמרי ממה שהתקשורת בארה"ב מציגה, זה שה-FBI החליט שהוא איים ברצח לא קובע שזה נכון, אנחנו מנסים להוכיח שזה תיק שתפרו עליו, המשפט יתקיים רק אחרי החגים, יש מגעים על עסקת טיעון, עדיין לא נקבע כלום, עורך דינו עדיין לא מסר כלום בנושא, הצדדים נפגשו אבל לא סגרו עדיין כלום לגבי עסקת הטיעון".

ממשפחתו של העצור נמסר ל'בחדרי חרדים', כי האשמות נגדו הן תפירת תיק, הוא טיפל בתיק גירושין קשה מאד שאף אחד לא רצה לטפל, הכותרות בתקשורת שהעצור תכנן לרצוח הם פשוט שקר, גם אם התביעה אומרת כך, זה לא הופך את זה לנכון".

"אנחנו עושים הכל כדי להלחם על חפותו של גולדברג" סיכמו במשפחה.
אהרן גולדברג סרבן הגט עסקת טיעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד