י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

על ביטוח בהתאמה אישית כבר שמעתם?

פרמטרים רבים מרכיבים את עלותו של הביטוח בכלל ושל ביטוח המשכנתא בפרט • יצאנו לבדוק מהו ביטוח משכנתא ומהם הגורמים המשפיעים על עלותו החודשית.

על ביטוח בהתאמה אישית כבר שמעתם?
pixabay



השאלה הנפוצה בעולם הצרכנות בכלל ובישראל בפרט היא, כמה זה עולה לי? כצרכנים, אנו נוהגים להשוות מחירים ולאמוד תמורה מול השקעה ועוד שלל גורמים ולבטים שישפיעו על החלטתנו. עולם הביטוח הינו זר עבור צרכנים רבים. החלטנו לשתף אתכם בדרך הקלה והזולה להרכיב ביטוח משכנתא בהתאמה אישית.

מהו ביטוח משכנתא ומדוע אנו זקוקים לו?

על פי חוק, גורמים הנותנים משכנתאות בישראל (לרוב מדובר בבנקים) רשאים לחייב את הרוכש לבטח את המשכנתא אותה לקח.
הדרישה נובעת משתי סיבות עיקריות: במקרים בהם לא יוכלו הלווים לעמוד בתשלומים מסיבה של מוות ובכדי שהעול הכבד לא יושת על היורשים חלה האחריות על חברת הביטוח לשלם את יתרת ההלוואה לבנק וביטוח זה מוגדר כביטוח חיים למשכנתא. סיבה נוספת היא: שהבנק מבטח את עצמו לכך שבמקרה של נזקים פיזיים לדירה המשועבדת כתוצאה מפגעי טבע הנזק הוא לא יישא בעול הכספי הכבד. ביטוח זה מוגדר כביטוח מבנה למשכנתא.

ביטוח בהתאמה אישית:

הבנק אומנם ראשי לחייב אתכם לרכוש ביטוח למשכנתא אך איננו ראשי להכתיב לכם ממי תרכשו אותה. חברת הביטוח המובילה AIG מציעה לכם לרכוש ביטוח משכנתא בהתאמה אישית ובמחיר הזול ביותר בישראל.
הפוליסה של AIG כוללת כיסוי למקרה של מחלה סופנית ללא תוספת פרמיה (בכפוף לתנאי הפוליסה) כמו כן תוכלו לרכוש בנוסף כיסוי למקרה של נכות מוחלטת וצמיתה בשיעור של 75% לפחות שתשפיע על יכולתכם להמשיך לעבוד. בביטוח המבנה מציעה החברה הרחבה לביטוח צד שלישי - כיסוי זה חשוב במיוחד עבור הלווים, שבדרך כלל מתגוררים בנכס הממושכן לבנק , שכן הוא מגן עליהם מפני הוצאות לפיצוי נזקים שנגרמו על ידכם לצד שלישי כגון: שכנים, עוברי אורח ועוד. בנוסף בפוליסת ביטוח משכנתא של AIG ניתן להוסיף סעיף של ביטוח לצד שלישי, בניגוד לפוליסות של בנקים, בהם לא קיים כיסוי זה.

מה עליכם לעשות בפועל?

כפי שהזכרנו, אתם רשאים לרכוש את הביטוח בכל דרך שתבחרו. שוק הביטוח מאוד תחרותי ויצרי לכן אנו ממליצים לכם: היכנסו למחשבון משרד האוצר שהינו אובייקטיבי ובלתי תלוי, באמצעותו ניתן לשקף את עלויות הביטוח לפי מספר פרמטרים, ביניהם: סכום המשכנתא, אורך תקופת המשכנתא והריבית אותה נתבקשתם לשלם ע"י החברה. על פי נתוני המחשבון של משרד האוצר חברת הביטוח המובילה AIG נמצאה הזולה ביותר בביטוחי משכנתאות. (הבדיקה מתייחסת למשכנתא בגובה של 500,000 ₪ לתקופה של 20 שנה).

אז למה אתם מחכים? לפרטים ולרכישת ביטוח המשכנתא הזול בישראל, לחצו כאן>>



AIG ביטוח משכנתא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד