י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מרדכי זינגר באמירה מסעירה על ברוך אינדיג

הוא לא מאמין לו שהוא נפגע, והוא מצדיק את זה שאינו בין החיים - אמירות מסעירות בנוגע לפרשה הכאובה של ברוך אינדיג ואודליה בכר שנמצאו ללא רוח חיים בבית מלון באילת, נשמעו מול מצלמות ערוץ 10 על ידי מרדכי זינגר, "שכן וחבר משפחה קרוב", המציג עצמו בפייסבוק כ'מוטי זינגר' שדכן המתגורר במודיעין עילית

מרדכי זינגר, צילומסך ערוץ 10
מרדכי זינגר, צילומסך ערוץ 10



כבר בעבר, בעת שברוך אינדיג גולל ברשת החברתית עת שעבר עליו כילד שנפגע ממלמד, מוטי זינגר הגיב לו בפייסבוק בסוג של זילזול, וכתב שאחרים המשיכו את חייהם התחתנו והסתדרו.

אחרי הסוף הטראגי, כשבערוץ 10 הכינו כתבה על הסיפור הכואב, על השניים שנמצאו ללא רוח חיים, הוא לא מקהה את האמירות המכאיבות שלו, ומספק כמה חריפות עוד יותר, מעבר לכך שהוא אינו מאמין לו על פגיעתו, תולה זאת בהיותו איש תקשורת הרוצה ב"צומי" - תשומת לב, ומאשים אותו ברצון להכפיש את החרדים.

זינגר, שמוצג בכתבה כ'הרב מרדכי זינגר', מופיע בפרופיל הפייסבוק האישי שלו כ'מוטי' וכשדכן. ל'בחדרי' לא ידוע מהי הכשרתו או השכלתו.

בכתבה הוא טוען שעשה דברים שאסור על פי התורה, ואם היה בית דין היו סוקלים אותו על חילול השבת. בנוסף, סיפק אמירה שמחוללת סערה: "מבחינת היהדות יכול להיות שזה טוב שזה קרה, טוב שהוא סיים את החיים". צפו:



ברוך אינדיג מרדכי זינגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 103 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד