ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

טירוף: חרדים צעדו לצד דגלי חיזבאללה

קיצוני הנטורי קרתא ממשיכים בפרובוקציה, והיום ברחובות לונדון, הם צעדו, ללא בושה, עם דגלי חיזבאללה כאות תמיכה והזדהות בארגון האויב את ישראל וטבח בעשרות מאזרחיה לאורך השנים

אילוסטרציה, צילום: פלאש 90
אילוסטרציה, צילום: פלאש 90



לאחר שיהודים חרדים מנטורי קרתא, נפגשו והתחבקו בעבר עם מכחיש השואה מחמוד אחמדניג'אד נשיא איראן לשעבר, ולאחר שהביעו תמיכה בארגון הטרור חמאס, ועודדו את הפלסטינים להתמיד בפיגועים, צעדו אותם חרדים בצעדה אנטישמית היום (ראשון) בלונדון, צעדה שבה הונפו מאות דגלי חיזבאללה.

פחות משבועיים לאחר הפיגוע הרצחני בלונדון, שקיפד את חייהם של שמונה בני אדם, ארגון מוסלמי בריטי צעד ברחובות לונדון עם דגלי חיזבאללה בהפגנה נגד ישראל.

ועדת זכויות האדם האיסלאמית (IHRC), המקיימת קשרים הדוקים עם המשטר האיראני, אמרה כי דגלי הארגונים האסורים בבריטניה לטרור לא יותרו במצעד "אל-קודס" (יום ירושלים) השנתי. עם זאת, הארגון מסר כי "ניתן להביא דגל חיזבאללה כדי לתמוך בזרוע הפוליטית של חיזבאללה". זאת משום שהזרוע הפוליטית של חיזבאללה אינה ארגון אסורה.

למרבה הבושה והטירוף, בצעדה השתתפו יהודים חרדים אזרחי בריטניה, הצעדה היא צעדה אנטישמית שקוראת לחרם על ישראל, ונוטלים בה חלק, פעילים מהארגונים הכי קיצוניים בעולם ששונאים את ישראל.

הצעדה נקראת "צעדת יום אל-קודס", אותה מארגן ארגון איסלאמי ה-IHRC, אחד הדוברים הקודמים בעצרות של IHRC כללו את מנהיג מפלגת הלייבור הנוכחית, ג'רמי קורבין, שהפסיד בבחירות האחרונות שהתקיימו לפני כשבוע, כשהיה חבר פרלמנט בשנת 2012 וצולם מחייך לצד דגל חיזבאללה.

בסיום דבריו אז, קרא קורבין לבריטניה להטיל אמברגו נשק על ישראל.⁠⁠⁠⁠

כאמור, זו לא הפעם הראשונה, בה משתתפים, אנשי נטורי קרתא באירועי תמיכה והזדהות עם ארגוני טרור רצחניים, ומתחבקים עם הגרועים שבאויבינו.


חיזבאללה נטורי קרתא צעדה ארגוני טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד