ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הלם בב"ב: יו"ר השומרים נעצר בחשד לאלימות

חיים רוטר, יו"ר ארגון 'השומרים', נעצר אמש בחשד למעורבות באירוע אלימות. הוא שוחרר לאחר מאמצים היום

חיים רוטר
חיים רוטר



הלם בב"ב: אמש (ה), נעצר העסקן חיים רוטר, יו"ר ארגון 'השומרים', בחשד למעורבות באירוע אלימות. כל הניסיונות של עסקנים לשחררו נכשלו אתמול, אך בסופו של דבר הוא שוחרר היום, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

לפי הודעת ארגון השומרים, קיבל מוקד הארגון קריאה אודות אדם שמטריד נשים סדרתי. מספר כוננים הגיעו למקום ופגשו באדם אלים שלא בוחל במעשיו גם לעיני עוברים ושבים.

הוא עוכב על ידי קב"ט מוסדות חינוך של עריית בני ברק ומתנדבי השומרים. אך האיש התנגד לעיכוב תוך שהוא מאיים עם סכין וגז מדמיע עליהם. כוח השומרים הפעילו כח סביר לעכב את החשוד עד בוא משטרה למקום.

"המשטרה עצרה את יו"ר הארגון", לשון ההודעה, "אנו בטוחים כי לאחר בדיקת החשדות יו"ר הארגון ישתחרר בשעות הקרובות. השומרים ימשיכו לדאוג לשלומם ובטחונם של תושבי העיר בני ברק".

פרקליטו עו"ד ליאור פרץ מסר ל'בחדרי חרדים' כי "החלטת השחרור של בית המשפט מדברת בעד עצמה. ביהמ"ש קיבל את טענותינו ואף קבע כי מדו"ח צפייה בסרטון המתעד את האירוע עולה תמונה המחזקת את טענת מרשי, ולפיה לא התקיימה תקיפה של המתלונן". עוד הוסיף, כי "בהזדמנות זאת, נאמר כי רב הנסתר על הגלוי בטיפול המשטרה באירוע המדובר, ויחד עם זאת אנו סמוכים ובטוחים שהתיק כנגד מרשי ייסגר בקרוב בלא כלום".
השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד