י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

האוניברסיטה הפתוחה-תואר יוקרתי המתאים לדרך החרדית!

האוניברסיטה הפתוחה-תואר יוקרתי המתאים לדרך החרדית!

האוניברסיטה הפתוחה-תואר יוקרתי המתאים לדרך החרדית!
בחדרי חרדים



האוניברסיטה הפתוחה ממשיכה להיות המוסד האקדמי המתאים ביותר לסטודנטים החרדים: היא מציעה לימודים לתואר ללא צורך במכינה קדם-אקדמית, בסביבה ובזמן הנוחים ביותר לאורח החיים החרדי ובמגוון תכניות לימוד





הקלה בדרך לתואר: האוניברסיטה הפתוחה, הדוגלת בגמישות מְרבית בשיטת הלימודים, ממשיכה להציע לימודים לתואר אקדמי ללא צורך במכינה, במגוון תכניות לימוד ובהתאמה מיטבית לסטודנטים החרדים. מדובר בבשורה של ממש עבור ציבור חרדי גדול, המעוניין לרכוש השכלה גבוהה במסלול נוח ומהיר.

מסקר אקדמי מקיף שנערך לאחרונה במגזר החרדי עולה, כי בשביל כ-45% מקרב המתעניינים החרדים היוותה המכינה הקדם-אקדמית מכשול טרם ההחלטה להירשם לאוניברסיטה או למכללה, זאת בשל הצורך בתעודת בגרות או בבחינה פסיכומטרית כתנאי סף להשתלבות במוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל.

אל מול אתגר זה, נראה כי חרדים רבים מעדיפים מסלולים מתאימים יותר לצורכיהם ‒ מסלולים שנותנים מענה למגבלות אורח החיים החרדי, דוגמת אלה שמציעה האוניברסיטה הפתוחה. גישתה הייחודית של האוניברסיטה מאפשרת לסטודנטים ללמוד בסביבה ובזמן הנוחים להם. כחלק מגישה זו מביאה האוניברסיטה הפתוחה את בשורת לימודי התואר ללא צורך במכינה. לאחר שלב ההרשמה יוכלו הסטודנט או הסטודנטית להצטרף לאחת מעשרות רבות של תכניות לימוד אפשריות ולהתחיל את הדרך הבטוחה לפרנסה מכובדת. סטודנטים חרדים רבים מעידים כי רמת הלימודים הגבוהה באוניברסיטה הפתוחה מקנה להם כלים שימושיים להשתלבות בעולם התעסוקה. כך, לדוגמה, השפה האנגלית נלמדת ברמה מקצועית, שמאפשרת בהמשך להשתמש בה בעולם העסקים הבינלאומיים. גם האפשרות לשלב בין מגוון רחב של תחומי לימוד מבוקשים מקלה על הסטודנטים החרדים.

זאת ועוד: האוניברסיטה הפתוחה מקפידה ללוות את הסטודנטים לא רק לאורך תהליך הקליטה, אלא במשך כל תקופת הלימודים, עד לסיומם המוצלח וקבלת התואר. לרשות הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה עומד נציג קהילתי מקצועי שנותן מענה בשעת הצורך, מעניק ליווי אישי צמוד, ומסייע לסטודנטים החרדים להשתלב במסלול שתואם את צורכיהם ורצונותיהם.

לפרטים נוספים לחצו כאן
אוניברסיטה פתוחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד