ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

'לחיים' מתרחבים: קבלו טיפ בדוק לפרנסה

מידי חג אתם רגילים לקבל דיסק חדש מבית 'לחיים' • בפסח הקרוב תקבלו שלושה סיפורים שיעזרו לכם בפרנסה • איך זה יקרה ולמה כל זה קשור לילדים שלכם? כנסו כנסו

'לחיים' מתרחבים: קבלו טיפ בדוק לפרנסה

אם עד היום הכרתם את 'לחיים הפקות' של הרב יוסף משה כהנא ממגוון צלילי המוזיקה המונפקים מבית מדרשו ומהאלבומים המובחרים הממלאים את ביתכם סביב מעגל השנה, קבלו פריצת דרך חדשה: 'לחיים' מרחיבה את אפיקיה ויוצאת בפרויקט מיוחד וראשוני מסוגו בצורת ספר קריאה מהודר לילדים הטומן בחובו סגולה מיוחדת לפרנסה, שהובטחה לפני מאות שנים על ידי המגיד מקוזניץ זי"ע.

"מי שיספר שלושה סיפורים אלו בשבת מברכים ניסן ובשבת הגדול" - הבטיח באופן נדיר ויוצא דופן המגיד רבי ישראל מקוזניץ זי"ע - "יזכה לפרנסה ולהרחבה מרובה לצורכי הפסח"!

"בכדי להוכיח עד כמה נכונים הדברים", סיפרו החסידים, "המגיד הקדוש בעצמו מספר גם הוא את שלושת הסיפורים מדי שנה בשבת בגדול לבני ביתו!".

מי מאיתנו יסרב לקבל את השפע הגדול, אותו מבטיח המגיד לכל אחד ואחד מבינינו שיספר את שלושת הסיפורים האלו – סיפורי ישועה שאירעו ליהודים לקראת חג הפסח.

ב'לחיים' החליטו לצאת במיזם מיוחד שטרם נראה כמותו: להביא את הברכה לכל בתי ישראל, כאשר שלושת המעשיות נכתבו בשפה קולחת, המותאמת לספר לילדי הבית, כשהם מלווים בציורים מרהיבים מעשי אומן המעטרים את עמודי הספר.

ילדכם יוכלו לשבת בצוותא ולהתענג על הספר הנפלא - על הסיפורים המוגשים בשפה ברורה ונעימה ועל הציורים המלווים אותם, וגם אתם תוכלו לספר להם מתוכו ובכך לזכות - בצורה כה קלה ופשוטה, בהבטחה הנדירה של המגיד מקוזניץ: פרנסה והרחבה מרובה לצורכי הפסח.

ב'לחיים' לא הסתפקו בשלושת הסיפורים המסוגלים האלו ובסוף הספר הוסיפו את הסגולה הוותיקה של הצדיק רבי שמשון מאוסטרופלא זי"ע: "אגרת הקודש" שהנהיג לאומרה בערב פסח.

"כל מי שמעיין בסוד הנפלא והנורא הזה על מכונו אפילו פעם אחת בשנה וביותר בערבי פסחים", כותב רבי שמשון בסוף האיגרת, "מובטח לו שהוא ניצול כל אותה השנה מכל מכשול ועוון... ובכל אשר יפנה יצליח וישכיל ובכל עסקיו ירוויח עד ביאת המשיח...".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד