י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אלפים בהלווית נרצחי טבח חלמיש: "איך אפשר לנחם חמישה יתומים"

"מה אפשר להגיד לאם שמגוננת על ילדיה מפני מלאך המוות המרקד בקומה למטה" - זעק ראש העיר את הזעקה שקורעת כל לב אחר הטבח הנורא בליל שבת • אלפים השתתפו בהלויית משפחת סלומון האב, הבן והבת - שנטבחו בביתם בעת שחיכו לאורחים ל'שלום זכר'

ההלוויה
ההלוויה



אלפי בני אדם גדשו היום (ראשון) את בית העלמין האזורי בעיר מודיעין, שם הובאו בשעה זו למנוחות שלושת בני משפחת סלומון שנרצחו בטבח האכזרי שאירע בליל שבת האחרון ביישוב חלמיש בבנימין, שם מצאו את מותם יוסף סלומון (70) ושני ילדיו אלעד וחיה הי"ד.

אלעד הי"ד בן ה-35 התגורר באלעד ועבד כאיש מחשבים. הוא הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. חיה הי"ד בת ה-46 היתה מורה בבית הספר הממלכתי-דתי לבנות "נועם המאירי" בלוד. בשבוע שעבר זכתה בתואר "המורה המצטיינת של לוד".

(מסע הלוויה במודיעין, צילום: מדברים תקשורת(


בפיגוע הרצחני נפצעה גם באורח בינוני גם טובה סלומון, רעייתו של יוסף הי"ד, היא פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים ושוחררה בכדי להשתתף במסע הלוויה.

מיכל, אשתו של אלעד, וחמשת ילדיהם נכחו בבית בזמן הטבח. הם ניצלו מהפיגוע לאחר שמיכל הסתגרה עם ילדיה באחד מחדרי הבית ביישוב נווה צוף.

ראש העיר אלעד ישראל פרוש הספיד בהלוויה ואמר:" מה אפשר להגיד לאם שמגוננת על ילדיה מפני מלאך המוות המרקד בקומה למטה? איך אפשר לנחם חמישה ילדים שנותרו עכשיו יתומים?".

השבעה תיערך בעיר אלעד בבית המשפחה ברחוב רש"י 22 בניין ליד ביתו של הוריו של אייל יפרח הי"ד משלושת הנעדרים שנרצח לפני למעלה משנתיים מתנדבי זק"א הקימו בחצר הבית אוהל אבלים ועיריית אלעד בראשות ראש העיר ישראל פרוש וחבר המועצה שי נתן עומדים לימין המשפחה.

לבקשת בני המשפחה נמנעה התקשורת לתעד את מסע הלוויה. כלי תקשורת ששלחו צלמים נאלצו לחזור כלעומת שבאו ולדווח רק מהחנייה.

חה"כ אורן חזן הנמצא בלוויה כתב: נמצא בהלוויית בני משפחת סולומון. שומע הספדים עוצמתיים ועצובים עד אין קץ. עד מתי, אני שואל, עד מתי? הגיע הזמן שהאויב ישלם - עונש מוות עכשיו.









הטבח בחלמיש משפחת סלומון הלוויה מודיעין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד