י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אייל גולן: "מה היינו עושים בלי אמונה בבורא"

הגולשים ברשתות החברתיות אוהבים מסורת ודת, זו המסקנה אליה הגיעו כוכבי תרבות 'סלב' ישראלים רבים. היום, אייל גולן בחר להציג אמונתו והתקרבותו לדת בגאווה

גולן עם בנו, מניחים תפילין
גולן עם בנו, מניחים תפילין

 


טרנד ההתקרבות ליהדות נמשך - הפעם אייל גולן: הרשתות החברתיות וכוח ההמון לבטא את דעותיו בצורה חופשה, כבר הביאו לשינוי דרמטי בצורת הסיקור התקשורתי בישראל, של מספר נושאים אקוטיים, כמו ימין ושמאל.

חלק מהנושאים, כמו פרשת הזמר הישראלי שטבע בשבת האחרונה ומותו הביא לסיקור לא-פרופורציונלי - ובעקבותיו עיסוק יוצא דופן ברשתות החברתיות, של האג'נדה אותה הציג, אינם ברוכים ליהדות. אך מן העבר השני, סמלי תרבות רבים בוחרים להבליט את קירבתם ליהדות, והם מקבלים תשואות רבות מגולשים ומעריציהם.

כך אירע היום עם כוכב הזמר המזרחי אייל גולן, השוהה בחופשה ביוון. הוא העלה הבוקר (רביעי) תמונה בחשבון האינסטגרם, כשהוא מניח תפילין (כנראה לא אלו הקבועות שלו, שכן הן מונחות על המצח, ולא במיקום הנדרש).

 




"מה היינו עושים בלי האמונה בבורא עולם". כתב אייל לצד התמונה. מקורביו מסרו ל'בחדרי' כי אייל גולן, הינו אדם מאמין, ומקפיד להניח תפילין כל יום. יצוין כי מי שרכש עבורו זוג תפילין לפני 20 שנה, היה לא אחר מאשר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

מקורביו מציינים כי אייל מרבה להשתטח מידי פעם בקברי צדיקים ולהעתיר בתפילה להצלחתו. "אייל נוהג להניח תפילין כל יום, שומר מקיים מצוות ומאמין אמונה שלמה באלוקים. לפני כל הופעה בירושלים הוא דואג להגיע לכותל ולמנהרות להתפלל".

אייל גולן תפילין מתחזק מתקרבים ליהדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד