י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הכתמים מאיימים? המצאנו נוסחת פלא שתרגיע אותך

אין עקרת בית שאינה מכירה את החשש מפני הכתמים המאיימים שנדבקים ואינם יורדים. אם היו אומרים לך שיש תכשיר שמוריד כתמים בני שבוע - היית רגועה ושמחה? זה הזמן לקבל פרטים על וניש קליה גולד ולרוץ לנסות בבית

shutterstock
shutterstock



כשאת גרה בעיר חרדית צעירה, מטופלת בילדים כן ירבו, והשכונה חמימה ועוטפת, מרכז הפעילות מתמקד בגינה. באותו צהריים של ערב ראש חודש אב, הספסל נראה סוער מתמיד. יפי בדיוק הגיעה עם הילדים וסל מלא כל טוב לארוחת ערב.

"סיימת גיהוצים, כביסות"? התקיפו אותה החברות בשאלות. הן הכירו אותה כפרפקציוניסטית, והשתאו למראה הרגוע ששידרה, כאילו היא לא הולכת לאכול את הלב בעוד שלושה ימים על כתם שוקולד שאין לו סיכוי לרדת.

"חייבת להיות סיבה טובה לרוגע שלך", אמרו, ויפי שמחה לשתף.

"הייתי בלחץ. אתן מכירות אותי כאחת שמחפשת אצל הרב כל היתר לכבס לילדים בתשעת הימים רק בגלל הכתמים שלא יורדים. ועדיין, כשאני עומדת לשפשף בגד עם מסיר כתמים, מרגיש לי בלב לא בנח. השנה זה קרה לי כמו נס, גיליתי סוד שמשאיר אותי רגועה ועוד אומרת תודה לה' שאזכה לשמור בדקדוק את תשעת הימים".

עכשיו הן כבר היו סקרניות לגמרי.

"זוכרות את החולצה של אסתוש, זו שקיבלה כתם ולא ידעתי אפילו ממה? בתוך הלחץ של היום הנחתי אותה ותכננתי לנסות להסיר את הכתם. יש לי את כל הסוגים והחברות – אתן יודעות! בפועל שכחתי ממנה לגמרי. אתמול בבוקר היו לי כמה שעות חופשיות, עשיתי קצת סדר ופתאום נתקלתי בחולצה מעל למייבש. להערכתי עברו ארבעה-חמשה ימים מאז שהנחתי אותה. נכנסתי לצער גדול, כי אם היה לי סיכוי להסיר את הכתם, אחרי כמה ימים זה בטח לא רלוונטי. כדי להרגיש שבכל זאת עשיתי "פתחו לי פתח", לקחתי את הווניש קליה גולד והחלטתי לנסות. ראיתי שכתוב עליו מסיר כתמים גם כאלה שהתייבשו במשך שבוע! פלא. אסתוש פה בגינה עם החולצה. תקראו לה ותראו איך היא נקיה. עכשיו אתן מבינות למה אני רגועה? עכשיו שום דבר לא יברח, גם לא הכתמים.

ואם כבר מדברים, אתן לכן טיפים שיעזרו לכן להיות רגועות, לפחות כמוני בשימוש בווניש קליה גולד:







1. טיפול נקודתי: על כתם קטן וממוקד- ניתן למרוח נקודתית וניש קליה גולד (הוראות השימוש על מוצר) לשפשף 30 שניות בלבד ולאחר מכן לכבס כרגיל במכונה. הבגד יצא נקי לחלוטין.
2. השרייה: במקרה של כתמים גדולים בשטחים נרחבים של הבגד, כמות גדולה של בגדים מוכתמים בהם תרצי לטפל בו זמנית או בגדים הדורשים התייחסות מיוחדת כמו גרביים לבנות שהאפירו, מומלץ לבצע תהליך של השריה במשך חצי שעה במים שנמהלו עם וניש קליה גולד ולאחר מכן לכבס כרגיל.
3. לכביסה רגילה עם מגוון כתמים יומיומיים מומלץ להוסיף וניש קליה גולד בכל מכונה. וניש קליה גולד תשלים את פעולת אבקת הכביסה לקבלת תוצאות ניקיון מקסימליות .
.

וניש קליה גולד וניש קליה הסרת כתמים מבגד תשעת הימים כתם בן שבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד