י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

היום שאחרי 'יום ליום'; דרעי חשף פרטים על העיתון החדש של ש"ס

נציגי ש"ס זומנו בבהילות לכינוס מיוחד ביום ראשון הקרוב. אחת ההערכות שפורסמו הצהריים ב'בחדרי' - המטרה: הצגת העיתון החדש • צפו בווידאו בלעדי ל'בחדרי' בו חושף דרעי איך ייראה העיתון החדש: "שמן, עם מבקר ומוסף תורני" • צפו

השר דרעי בכינוס נציגי השכונות בירושלים
השר דרעי בכינוס נציגי השכונות בירושלים



ביום ראשון הקרוב צפוי יו"ר ש"ס להודיע בכנס באולמי 'שערי העיר' אליו הוזמנו הנציגים מרחבי הארץ על הוצאת עיתון חדש, זאת אחר שהבעלות על 'יום ליום' החליפה ידיים.

תחילה יצאה ההודעה על הכינוס בצורה אנונימית, אולם אחר שעלו ספקולציות על מה ייאמר בכינוס ומדוע הוא נקבע מהרגע להרגע, כולל שמועות כוזבות כי הכינוס קשור ל'יום שאחרי' - אישרו בש"ס את אחת ההערכות, כפי שפורסמו הצהריים ב'בחדרי' עם פרסום הידיעה על הכינוס, והוא: הקמת העיתון החדש לש"ס.

דרישת השטח בש"ס לעיתון יומי נשמעת כבר שנים, אך מערכת יחסים סבוכה עם בעלי העיתון עד עתה, מנעה את קידומו והתפתחותו, בין היתר אחר שבעבר נחשד בקירבה יתרה לאלי ישי.



עוד בטרם יבשר השר דרעי לנציגים על מתכונת העיתון, חשף דרעי את כל הפרטים, כבר לפני חצי שנה. בוידאו בלעדי שהגיע ל'בחדרי' נראה דרעי משתתף בישיבת נציגי השכונות בירושלים - פורום שהקים סגן ראש העיר ויו"ר סיעת שס ירושלים צביקה כהן, ובו עשרות נציגים מכל השכונות, פורום הנציגים מתכנס מידי חודש ומדובר בעשרות נציגים מכל רחבי השכונות בירושלים שאחראים על הקשר הרציף בין תושבי השכונות לחברי מועצת העיר מטעם סיעת 'שס ירושלים'.

מה כה חשוב בגוף הזה, שבפניו בחר דרעי לחשוף את הדברים. חבר מועצה בירושלים, הסביר במענה לשאלתנו: "גוף נציגי השכונות הוקם בכדי לחבר באופן שוטף בין התושבים בירושלים לחברי הסיעה, הגוף הוקם לפני כשנה ע"י יו"ר הסיעה סגן רה"ע צביקה כהן לבקשת יו"ר תנועת ש"ס שר הפנים אריה דרעי, הגוף נותן מענה לאלפי תושבי ירושלים שמבקשים סיוע בנושאים מוניציפאליים ועירוניים שונים, תפקידו של נציג השכונה זה לרכז את הבעיות הרחבות והכלליות ולהציג בפני חברי מועצת העיר שפועלים לטיפול מהיר בנושא".

דרעי כידוע רואה חשיבות עליונה בטיפול בבעיות הפרט ובפעילות בשטח. הנציגים התכנסו כדי לקבל חיזוק, הדרכה והכוונה - כיצד לטפל באלפי הפונים ולהעניק להם שירותים. אך הם זכו ל"חשיפה" כששמעו לפני כולם מה יהיה בעיתון החדש.

גם אתם רוצים לדעת? הנה, תימללנו את דבריו של דרעי על העיתון העתידי: "דבר ראשון אנחנו נעשה פעמיים בשבוע, פעם אחת באמצע השבוע בחינם - במתכונת של יתד נאמן. ופעם בשבוע ביום שישי זה יהיה עיתון מאוד גדול, שמן, עם מוסף תורני חשוב ביותר. ובעזרת השם, אחרי כמה חודשים שהמערכת תתחיל לעבוד ברמה גבוהה, אנחנו נהפוך את זה ליומון".

אחר מחיאות הכפיים, דרעי הוסיף, "אין ספק שזה דבר מתבקש, זה היה חסר לנו מאוד. לעיתון יהיה ועדת רבנים, 'מבקר' וכל מה שצריך, עיתון שכל בן תורה יכול לכתחילה ולכתחילה יכול להכניס את זה הביתה, בלי שום פיקפוק, גם במודעות. אנחנו נקפיד בצורה המושלמת ביותר.

יו"ר התנועה לא הסתפק בדברים האלה ושם על השולחן את המניעים והמטרות לשמן יש צורך בעיתון, כשבין היתר ציין השר כי הגאון הרב בעדני חבר במועצת חכמי התורה "זו המטרה קודם כל לגבש את כל ציבור בני התורה, להחזיר אותם, לשייך אותם, ושלא צריכים לרעות בשדות זרים ולא באף מקום אחר.

"וגם הרבנים שלנו, התלמודי תורה שלנו, הישיבות שלנו, בני התורה שלנו, הנציגים שלנו יקבלו את הביטוי".
עיתון חדש לשס דרעי נציגי השכונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד