י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו: משדר לתשעה באב - שיעורים והרצאות

טובי המרצים בארץ ובעולם, ביום מיוחד של שיעורים מרתקים ומרגשים על תשעה באב. בין המרצים תוכלו לראות את הרב זמיר כהן, הרב יצחק פנגר, הרב צבי פורת, הרב ברוך רוזנבלום, הרב אליהו עמר, ועוד

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי



תשעה באב. היום שבו מתמקד כל הצער העמוק של עם ישראל, על חורבן בית המקדש.
הצומות על החורבן, ובפרט תשעה באב, לא נתנו לנו כדי שנתכרבל במיטה ונישן. הם נתנו לנו כדי שנקום ונעשה שינוי, שינוי שיביא, בעז"ה, לביאת המשיח.

ערוץ הידברות עושה צעד אל המטרה הזו, עם יום משדרים מיוחד שימשך מליל תשעה באב ועד מוצאי היום, כדי ללוות את הצופים שמתענים ביום הזה, ומתחברים לסיפור ההיסטורי והכואב של עם ישראל, לעצב על חורבן הבית ולציפייה הגדולה לגאולה ולישועה.



עוד פעילות חשובה של ערוץ הידברות ביום תשעה באב, הוא הניסיון לקום ולעשות מעשה, כאמור. כל דור שלא נבנה בית המקדש בימיו – כאילו נחרב בימיו, ועלינו מוטל התפקיד לפעול ככל האפשר על מנת להביא לבניין בית המקדש. מתוך הכאב – לקום ולבנות. לכן, במהלך היום יוצא ערוץ הידברות במבצע מיוחד – לצרף כמה שיותר יהודים שצופים בערוץ, כך שכל אחד ייקח על עצמו קבלה טובה מהעולם האישי שלו, משהו שיכול לעשות טוב לעם ישראל. ישנם כל כך הרבה שטחים שבהם כל אחד יכול להתקדם, וכל אחד צריך רק קבלה אחת טובה, לעשות נחת רוח לקב"ה.

לכניסה לספר הזכויות הגדול לחצו כאן
תשעה באב משדר מיוחד שיעורים והרצאות הידברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד