י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

עיצוב – הצעד המשפיע ביותר על הצלחת העסק שלכם

מדוע עיצוב הוא הפרמטר החשוב ביותר עבור ההצלחה שלכם בכל תחום? אברהם שרווד, אמן בעיצוב גרפי ולא רק - מסביר על משמעות העיצוב בקידום אישי ועסקי, ונותן לכם את הכלים הנכונים לבחירה טובה עבורכם. רוצים ארגז כלים שיווקי במחיר כלול בעיצוב? הכתבה הזו עבורכם

עיצוב – הצעד המשפיע ביותר על הצלחת העסק שלכם
לא לגעת





פעמים רבות אנו מבקשים לעצב את החלום שלנו. אם זה עסק, כרטיס ביקור, או אפילו בית. עיצוב נוגע לנו בכל נקודה בחיים. כשמדובר בעיצוב על מנת למכור, המקצועיות הופכת להיות ממש קריטית. מעצב לא מקצועי יכול להביא לכם את ההפך מהצלחה.

המעצב אברהם שרווד, הקים את סטודיו 'פשוט וטוב', ובו עולם העיצוב פרוש בפני כל דורש. הוא למד במכללת תילתן בחיפה, מכללה פרטית שמלמדת תקשורת חזותית ברמה גבוהה ביותר, שלא נופלת משאר המכללות המוכרות בתחום כמו בצלאל, שנקר, ויצו ועוד. המוטו שמלווה אותו, הוא שעיצוב צריך להיות נגיש לכולם, במחיר זמין לכולם ואפשרי לכל מטרה. "הדבר שעושה לי הכי טוב הוא לראות איך אני עוזר לבן אדם לממש את החלום שלו", אומר שרווד.

עיצוב – שפה שמדברת לכולם

העיצוב הוא כמובן אינו רק הגרפיקה היפה והצבעונית שאתם רואים במודעה או בכרטיס הביקור. העיצוב כולל הכל, מחשיבה עיצובית וסקר שוק, מיתוג, הפיכת מודעה למכירתית ועוד. "ויש כמובן את השפה והגיאוגרפיה של המקום", אומר שרווד. "אם במודעת פרסום במגזר החילוני אפשר לשים תמונה של כלה זוהרת כדי לפרסם אולם אירועים – במודעה שפונה לקהל דתי-חרדי, אני אשים ויז'ואל אחר לחלוטין, שיבליט את הרעיון של חתונה יהודית מסורתית. המטרה האמיתית שלי היא לוודא שהלקוח שלי יצליח. ההצלחה שלו – היא ההצלחה שלי ללא ספק".

"כל החלטה סופית בעבודה היא של הלקוח כמובן, אלא שאני מציב את דעותיי המקצועיות, גם כשהלקוח מאוד רוצה משהו ספציפי. אם נראה לי שהוא עתיד להפסיד מהרצון שלו, אני חייב להאיר את עיניו".





לא רק עיצוב – מערכת הסברה משוכללת

"מבחינתי עיצוב הוא עולם שלם ויש לו תפקיד משמעותי בהסברה. עיצוב עבורי הוא חיבור אלמנטים למכלול שלם שיעבוד בצורה הטובה ביותר. לא סתם כשבן אדם מגיע אלי אני יושב איתו לשיחת עומק במטרה להבין מה בדיוק הוא רוצה ומה החלום שלו, ואם אין לו חזון, אני מסייע לו לבנות חזון. רק לאחר מכן אני יכול לקחת את כל הנתונים, לחבר את כל הדברים ולגרום למוצר לבלוט ולהצליח. לגרום לכך שהמכירה תצליח, שהעסק יצליח. לגרום לנוכחות עסקית גבוהה, למצב את הבן אדם או העסק במקום גבוה על ידי הבלטת ערך מסוים שאי אפשר להתעלם ממנו לאורך הדרך".
"העיצוב למעשה מסייע בהסברת נתונים ושירותים של עסק או מוצר, בצורה מונגשת ונעימה לעין. לצורך העניין אם נצטרך לפרסם איש מקצוע שעובד במקצוע שאין בו הרבה ויזואליות, אלא יותר מספרים וגרפים משעממים, נבנה בעזרת אינפוגרפיקה נכונה תמונה כללית של כל העסק או החברה שלו, ונעביר ללקוח מסר מושך את העין ושיגרום לו לרצות להתקשר למספר במודעה, ולא לזרוק אותה לפח".

כאשר סטיב ג'ובס הביא את מכשיר האפל הראשון, הוא הנגיש אותו לאנשים בדיוק איך שרצו. הם ביקשו הכל All in one, וזה מה שהוא נתן להם. מכשיר שבו יש להם את כל השירותים שהם צריכים. גם זו עבודת עיצוב.

לעיצוב מוצר יש כח מאוד גדול בדרך ואופן השיווק. תפקיד המעצב הוא להסביר הכל על החברה או המוצר בצורה שהיא WOW ובדרך הכי מקורית, יצירתית ומשכנעת שיש.

אני מאמין שכדי להגיע לרובד פשוט, צריך לסלק כל מה שלא קשור, להגיע לבייסיק של הדבר, ואותו להעצים. להביא אותו הכי גבוה ממקום אסתטי, נקי, מקצועי, בולט ושונה מהמתחרים, בעיצוב מסתכלים על ספקטרום רחב במיוחד ושולפים את העיפרון הכי מחודד שיש בקלמר".

הרבה מעבר לעיצוב: ארגז כלים שיווקי לעסק שלכם

שלוש שאלות חשובות מאוד בתחילת עבודה על עיצוב מוצר או עסק: מה, למה וכיצד? "כן, גם ברמת הכיצד לפרסם ומדוע. אני לא לוקח את העבודה שלי כעיצוב יפה ומעניין בלבד, אלא כפי שהדגשת, המטרה שלי היא לדעת שהלקוח שלי מצליח. וכדי לדעת שעשיתי הכל על מנת שהלקוח יצליח, אני אבנה לו ארגז כלים שיווקי ומעטפת עסקית נכונה, שתכלול מיתוג נכון, עיצוב למקום שלו, מודעות אסתטיות ומושכות את העין, וכמובן דרכי שיווק המשכיות כדי שהמוצר הטוב שלו, שגם בולט בצורה מכירתית במודעות העיצוב – אכן יעשה את פעולתו ויימכר הרבה יותר טוב. אין יותר סיפוק מאשר לראות לקוח יוצא מרוצה ומתקשר לספר שהוא מרוויח יותר ומרגיש שהעבודה השתלמה".

השירות שמציע סטודיו 'פשוט וטוב' כולל בין היתר:

מעבר לבניית החזון העסקי והענקת מעטפת עסקית שכוללת את כל מה שצריך כדי שהחזון יפרוץ ויצליח, תמצאו גם שירותי גרפיקה לברושורים, פליירים, מגזינים, ספרים, אריזות, רולאפים, מצגות עסקיות לפרזנטציות, עיצוב פנים לעסק ועוד. שירותי הסטודיו כוללים גם עריכה גרפית ואסתטית של שרטוט אדריכלי לתוכניות בנייה, כולל עיבוד בפוטושופ, שירותי הום סטיילינג ועוד.

לקביעת פגישה התקשרו: 050-8336107 1-700-500-990

לאתר הסטודיו לחצו כאן

לתיק עבודות לחצו כאן
עיצוב גרפי מעצב שיווק גרפיקה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד