י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

"שאלוט” מסעדת שף בשרים כשרה למהדרין

"שאלוט” מסעדת שף בשרים כשרה למהדרין, נפתחה במאי השנה ברמת החייל, תל אביב. את חלל המסעדה עיצבה האדריכלית בעלת הסטודיו לעיצוב פנים סנדרה חליוה. סגנון העיצוב של סנדרה והמטבח המסורתי של השף מיכאל אמאייב יוצרים שילוב לא צפוי: מרשים ואקסטרווגאנטי, מעניין וטעים להפליא. צילום: ליאור טייטלר

"שאלוט”  מסעדת שף בשרים כשרה למהדרין
ליאור טייטל





ריהוט אלגנטי מעץ מלא וכיסאות רכים נוחים ומזמינים, גופי תאורה ייחודיים מפזרי אור חמים ונעים, טפט מעלף על הקירות וחיפוי בלבני סיליקט אדמדמות מפירוק... כל פינה במסעדה הזו מעוצבת עד הפרט האחרון כדי שתרגישו ממש באירופה!





מיד בכניסה למסעדה, ניתן לחוש את החותמת העיצובית המובהקת של סנדרה, אלגנטיות ויוקרה קורנת מכל עבר, קלאסיות בשילוב אלמנטים אורבניים, מרצפות גדולות בגוון בטון אפור המדגישות את שולחנות העץ הטבעי ואת העמודים המחופים לבנים אדמדמות ועתיקות.



בתכנון העיצוב של המסעדה, הוקדשה חשיבות רבה לכל פרט ופרט ולכל אלמנט עיצובי שהונח בה, אם על בר השיש הגדול או על קירות המסעדה עטופיי הטפט הייחודי, ואם בפינות המסעדה המרוהטות בריהוט קלאסי ופרקטי כאחד. לכולם תפקיד חשוב ביצירת התמונה הגדולה של המסעדה והמנות המוגשות בה, לכדי חוויה המקיפה והיחודית הניתנת לאורחים המבקרים בה.



לרומנטיקנים ולחובבי גסטרונומיית הבשר האיכותי והכשר שבינכם, מסעדת שאלוט היא מקום מושלם לארוחת ערב זוגית מרשימה ורומנטית חגיגית או לפגישה עסקית מכובדת בשעות הצהריים, תהנו!



מסעדת שאלוט רחוב הברזל 3, רמת החיל, ת"א טל' להזמנת מקומות 03-7324411 כשר למהדרין בהשגחת הרבנות ת"א משגיח במקום shallot.co.il
שאלוט מסעדת בשרים כשר למהדרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד