י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רוחל'ה קרויס, להתנהגות שלך קוראים כפיות טובה

אז מה רוחל'ה, משתמשים במדינה מתי שנוח וכשלא, מוציאים את הדגל מהכיס של החלוק? • "לא מצפה שתשני את האג'נדה הקיצונית שלך נגד ישראל, אבל רגע אחרי החנינה לבעלך, עדיף שתשבי בבית ונסי לשתוק קצת"

מהומות במאה שערים. צילום: יונתן זינדל/פלאש90
מהומות במאה שערים. צילום: יונתן זינדל/פלאש90





כמו צרכני תקשורת רבים, צפיתי אמש (שלישי) אף אני בתמונתה של רוחל'ה קרויס מנופפת בדבקות בדגל אש"ף.

האירוע התרחש במהלך מהומות במאה שערים, במהלכן נפנפה קבוצת נשים מקומיות בדגלים - ביניהן, כאמור, רוחל'ה קרויס. כן כן, אשתו של יואליש - המוכר לנו היטב.

צפיתי בתמונתה - מבטה אחוז אמוק, וידה מנופפת בעוז. ניסיתי להבין מדוע אני מתמלאת זעם, עלבון, ותחושות גועל. טוב נו, לא עלבון. מי נעלב מאנשים כאלו? תחושות גועל זה הביטוי.

לא ציפיתי לכזו כפיות טובה. משתמשים במדינה מתי שנוח וכשלא, מוציאים את הדגל מהכיס של החלוק?

רק לפני מספר שבועות צהלו ושמחו אנשים רבים מחוץ למאה שערים, לאחר שנודע כי נשיאה הציוני של מדינת ישראל הציונית העניק חנינה ליואליש קרויס, דמות ידועה ממאה שערים, אב להרבה מאוד ילדים (שיהיו בריאים) שהשאיר אישה אחת להתמודד עם הכל בבית.

שתי דקות אחרי שהמדינה הציונית עשתה צעד משמעותי למען בעלה, ובטוב לבה צעדה לקראתם, זאת על אף הנזק התדמיתי שהם מייצרים במדינה, על אף שהם מתנגדים לקיום המדינה בכל רמ"ח איבריהם, כל האג'נדות נדחקו לפינה לטובת התחשבות בבן אדם. באה רוחל'ה ו... אם להשתמש בלשון הכי עדינה ונקיה? מתנהגת בבוטות תוך כדי העלבה ללא סנטימנטים - כלפי מדינת ישראל.

נו מה את רוצה? שאלתי את עצמי. הרי מדובר באנשים עם אג'נדה מאוד סדורה, קבועה וברורה מזה שנים. מה חשבת שישתנה? מה את מצפה ממנה? ביקשה חנינה לבעלה, זכותה. חננו אותו? בעיה שלהם, מה הקשר? לכן היא תפסיק לצאת נגד ישראל?

נכון, השבתי לעצמי. היא לא אמורה לשנות את האג'נדה הקיצונית ההזויה שלה, אלא שבמעשה הבוטה שלה, כהנפת דגל אש"ף על ידי אישה יהודיה, יש טעם לפגם - טעם מר ואכזר של ניצול וחוסר הכרת הטוב.

רוחל'ה, את יכולה להמשיך לדבוק בדעות האנטי ציוניות שלך, אבל רק כדי להיות אדם טוב כמו שמלמדים ביהדות, שבי קצת בבית ונסי לשתוק. לא חייבים לצאת החוצה ולהיראות בראש כל חוצות וגלריית פלאש90. קחי צעד קטנטן אחורה לפחות לתקופה.

אולי היו צריכים להשאיר את בעלך בכלא, שיסיים לרצות את עונשו. כך היית עסוקה בכל כך הרבה דברים ובעשייה הרבה בתוך בית מלא ילדים, שלא היה לך זמן לצאת להשתולל עם חברותייך בחוץ כאחרונות נשות הרחוב הבוטות, והיית שומרת קצת על כבודך כאישה ועל צניעותך שאת כה מתהדרת בה.


רוחל'ה קרויס וחברותיה במאה שערים מניפות דגל אש"ף. צילום: יונתן זינדל/פלאש90
קרויס מאה שערים חרדים מהומות רוחלה קרויס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 103 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד