י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

חודשיים לאחר מותו של ברוך אינדיג; ערוץ 10 מצלם סרט

חודשיים לאחר מותו הטראגי של איש התקשורת ברוך אינדיג, הגיע צוות צילום של ערוץ 10 לעיר החרדית בה גדל כדי לצלם סרט על חייו • "במהלך הצילומים, התגודדו עשרות חרדים סביבנו, ונרשמה התעניינות וסקרנות רבה"

הצילומים לסרט על ברוך אינדיג
הצילומים לסרט על ברוך אינדיג



חודשיים אחרי מותו הטראגי של ברוך אינדיג ז"ל, העיתונאי גיא זוהר וצוות הצילום של 'ערוץ 10' הגיעו אמש (חמישי) לאזור מגוריו של ברוך אידיניג ז"ל במודיעין עילית, לצורך צילומים לסרט שיצא בקרוב, על עולמו של ברוך ז"ל, בו יסופר סיפורו הטראגי, והטראומה שעבר בקטנותו -כך נודע ל'בחדרי חרדים' .

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי לצוות הצילום של 'ערוץ 10' הצטרף שדרן רדיו 'קול חי', אשר גרייבר, שהיה חבר ילדות של ברוך ז"ל - גרייבר הציג את הילדות התמימה והנפלאה של ברוך והדגיש כי בניגוד לפרסומים בזמן שברוך 'ירד מהדרך', הוריו חיבקו אותו כמות שהוא.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר אשר גרייבר: "בסרט דיברתי על ברוך ז"ל, כחבר ילדות קרוב. היה חשוב לי גם להדוף את הביקורת הלא נכונה שהוצגה על המשפחה, לאחר מותו".

גרייבר מוסיף ומספר: "במהלך הצילומים - גיא זוהר התעניין מאוד בהיקף הבנייה הגדול במודיעין עילית, שהציבור החרדי בונה על כל שטח אפשרי, עקב מצוקת הדיור".

איש צוות הצילום שנכח במקום אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "במהלך הצילומים בעיר החרדית מודיעין עילית, התגודדו עשרות חרדים סביבנו, ונרשמה התעניינות וסקרנות רבה".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ברוך אינדיג, בן למשפחה חרדית, שעבד בעבר כמפיק ברדיו 'קול חי', שוחרר לפני כשנה מתחנת הרדיו הצבאית גל"צ, שם שימש כטכנאי ומפיק. לפני כחודשיים נמצא ברוך ללא רוח חיים, במלון הרודס באילת - יחד עם בת זוגתו אודליה בכר, גם היא חרדית לשעבר.

הצילומים לסרט









ברוך אינדיג צילומים לסרט אשר גרייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד