י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הציבור ממחזר בהתלהבות וזוכה במסגרת מבצע 'ממחזרים וזוכים 3'

המחזוריות המלאות חושפות: הציבור ממחזר בהתלהבות וזוכה במסגרת מבצע 'ממחזרים וזוכים 3'

הציבור ממחזר בהתלהבות וזוכה במסגרת מבצע 'ממחזרים וזוכים 3'
אלה



המחזוריות המוצבות ברחבי היישובים החרדים הולכים ומתמלאים בקבוקי פלסטיק משפחתיים ריקים, אך מי שעבר לידם בימים האחרונים בוודאי הבחין בבקבוקים הרבים שהושלכו למחזורית כשעליהן נרשם מספר הטלפון של המשליך – סימן להשתתפות הערה ולהיענות הציבור למבצע הקיץ המהנה והמאתגר של תאגיד המיחזור אל"ה – 'ממחזרים וזוכים 3' עם הבלנבים.
במסגרת המבצע שנערך זו השנה השלישית ברציפות, כותבים את מספר הטלפון שלכם על בקבוק פלסטיק ליטר וחצי ריק, משליכים למחזוריות ויכולים לזכות בפרסים ייחודים: בכל שבוע יזכו מספר ממחזרים באופניים וב'כרטיספר' טעונים לרכישות ברשת ספרי 'אור החיים'. בתום המבצע תיערך הגרלה ענקית בין כל המשתתפים במבצע על נופש משפחתי של שלושה לילות באחוזה יוקרתית במרום הגליל. בנוסף, העיר שתגדיל את שיעור המחזור באופן משמעותי תזכה בפעילות עירונית חוויתית לכל המשפחה בחג החנוכה הבעל"ט. השתתפתם במבצע? זכיתם פעמיים: גם בסביבה נקייה וגם תשתתפו בהגרלה על פרסים מיוחדים.
לתאגיד המחזור אל"ה למעלה מ-22,000 מיחזוריות המוצבות בכל רחבי הארץ וכמובן גם בריכוזים החרדיים, והוא אחראי על עידוד מיחזור בקבוקי המשקה המשפחתיים של ליטר וחצי. מידי חודש אוסף תאגיד המיחזור אל"ה עשרות מיליוני בקבוקים ריקים שעוברים תהליך עיבוד שהופך את הבקבוקים למוצרים חדשים. ובכך משלים הבקבוק מעגל ירוק וסביבתי של מיחזור, כי בקבוקים לא נופלים בפח – רק במיחזורית!

המבצע מתקיים עד לתאריך כ"א אלול תשע"ז (2.8-12.9.17), בכפוף לתקנון ובפיקוח עו"ד
מחזור אל"ה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד