י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שנה אחרי הפיצוץ: סמסונג משיקה את הגלקסי נוט 8

לדגם החדש הצג הגדול ביותר שהציגה סמסונג בסדרת הנוט עד כה - 6.3 אינץ' • הוא יהיה זמין בישראל החל מאמצע ספטמבר

צילום: Evan Blass / Twitter
צילום: Evan Blass / Twitter



שנה אחרי מהומת הגלקסי נוט 7 של סמסונג - משיקה ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית את מכשיר הדגל הבא בסדרה - הגלקסי נוט 8, שאמור להשכיח את הפרשה הקשה. מכשירי הנוט 7 התגלו מהר מאוד כמסוכנים לאחר שהסוללה שלהם התלקחה ואף התפוצצה בזמן שימוש. בהודעה שפרסמה החברה עם השקת הנוט 8 היא מצהירה כי "הסוללה של הגלקסי נוט 8 החדש עברה את בדיקת בטיחות הסוללה של סמסונג, הכוללת שמונה שלבים והינה המחמירה ביותר בתעשייה".

הנוט 8 הוא המכשיר בעל הצג הגדול ביותר שהציגה סמסונג בסדרת הנוט עד כה - עם מסך בגודל 6.3 אינץ'. המכשיר החדש מאפשר הפעלת שתי אפליקציות במקביל באמצעות הגדרת צמדים של אפליקציות שיופעלו בו זמנית - אפשרות אותה הציגה לפני כיומיים גוגל במערכת ההפעלה החדשה שלה - אוראו. מערכת ההפעלה המגיעה עם המכשיר היא אנדרואיד נוגט 7.1.1. פונקציה נוספת שהושקה גם במכשיר הגלקסי 8 ומגיעה עם המכשיר החדש היא כפתור ייחודי להפעלת העוזרת האישית ביקסבי שזמינה החל מאתמול בכל העולם.

לצד המכשיר מגיע גם ה-S Pen - עט סטיילוס שיאפשר לבצע פונקציות נוספות על גבי המסך כמו כתיבה וציור. בנוסף, העט מאפשר למשתמשים לרשום הערות באופן דיסקרטי, במצב שהמסך לא פועל ולהוסיף הערות על גבי מסמכים ותמונות.

המכשיר החדש מגיע עם מערך של שתי מצלמות אחוריות ברזולוציה של 12 מגה פיקסל, עם מייצב תמונה אופטי (OIS), כאשר המצלמה האחורית מאפשרת צילום כפול ויכולת של זום אופטי במצלמה אחת בעוד השנייה מציגה זווית רחבה יותר. מצלמת הזווית הרחבה בעלת חיישן עם פוקוס אוטומטי, שמאפשר לצלם תמונות חדות גם כאשר התנאים לא מאפשרים זאת. בנוסף ישנה מצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל.

לנוט 8 מאפיינים שכבר קיימים במכשירים קודמים של החברה בהם: תקן IP68 שמבטיח עמידות למים ואבק, טעינה אלחוטית ויישומי זיהוי ביומטריים, ביניהם סורק טביעות אצבע וסורק של קשתית העין לאבטחת המכשיר. בנוסף, המכשיר תומך בעמדת עגינה DeX לכאלו שרוצים להרחיב את העבודה עם המכשיר למסך המחשב.

הגלקסי נוט 8 בעל זיכרון עבודה (RAM) של 6 גיגה בייט, וניתן להוסיף לו כרטיס הרחבה לזיכרון האחסון עד ל-256 ג'יגה בייט. המכשיר מגיע עם סוללה בהספק של 3,300 מיליאמפר/שעה שתומכת בטעינה מהירה.

כזכור, באוגוסט 2016 השיקה סמסונג את הנוט 7 וכעבור ימים ספורים החלו להגיע דיווחים רבים על התפוצצות והתלקחות המכשיר. כעבור חודש, החליטה החברה על ריקול של כלל הדגמים ואף יצאה הודעה על איסור על העלאת המכשיר לכלל הטיסות בעולם והחברה אספה חזרה יותר מ-3 מיליון מכשירים. ממצאי החקירה העלו כי הסיבה מאחורי התפוצצות המכשירים היא בעיה בסוללות.

המכשיר יהיה זמין בישראל החל מאמצע חודש ספטמבר ויגיע בארבעה צבעים שונים - שחור חצות, אפור סחלב, זהב מייפל וכחול ים.
סמסונג גלקסי נוט 8

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד