י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מוצר מנצח וחופשה מתנה? פזגז מפנקים לכם את סוף הקיץ

בתיה קיבלה מייבש כביסה שמסיים את הפעולה ב- 40 דקות. מאז שנכנס לביתה השתפרה איכות החיים שלה.  עכשיו זה גם יכול להשתלם לה בצורת הנחה בחשבון הגז ובמתנה מפנקת: כל הפרטים על מבצע הקיץ של פזגז שיכניס לכם לבית חיסכון משמעותי, איכות חיים ועל הדרך תוכלו אולי לזכות בחופשה מפנקת מתנה • כל הפרטים

מוצר מנצח וחופשה מתנה? פזגז מפנקים לכם את סוף הקיץ
פזגז



סוף חודש אוגוסט ותחילת חודש אלול, מסמלים אצל בתיה עוד כמה דברים מלבד סיום תקופת בין הזמנים וכניסה לימים נוראים. בתיה היא טיפוס של חורף, ונוהגת להכין עצמה כבר בחומו של הקיץ לקראת עונת החורף הקרבה. ככה זה כשחושבים תמיד צעד קדימה! עוד בטרם עברה להשתמש במוצרי הגז של Rinnai יפן ונאלצה לייבש בגדים זמן רב עם מייבש חשמלי או להמתין למים חמים כשרצתה לשטוף כלים (כי אין כמו לשטוף כלים במים רותחים ביום חורף קפוא), היא לא התלוננה כלל. הכל היה שווה לה, העיקר שלא ייגמר החורף.

בתור מכורה לא קטנה לניקיון ביתי ואישי, הייתה נאלצת להשקיע שעות נוספות בכל הנוגע לתחזוקה. המהפך המבורך שנפל עליה כמו נס משמים, הגיע בזכות חמותה. אמנם מערכת היחסים ביניהן ידעה עליות ומורדות, אולם כשחמותה כבר החליטה לפרגן – זה היה עד הסוף.

"שומעת בתיה"? כך התחילה השיחה ביום חורף דאשתקד. "אני רוצה לשלוח לך מתנה שהיא פשוט ברכה לבית. אין לך מושג. אתם בבית עכשיו, כן?" חמותה לא הפסיקה לדבר. "נו שוין", חשבה בלבה בתיה. "מה זה כבר יכול להיות". היא הודתה במילים חמות על הרצון והנכונות, וסיימה את השיחה. עם כל הכבוד, יש לה כביסות לייבש.

כעבור כשעה הם עמדו בדלת, גורמים ללסת של בתיה לעלות ולרדת. הפרטים נכונים, המוצרים מיועדים אליה. את הייחודיות שלהם היא תבין לבד – כך הבטיחה חמותה.

שני המוצרים של חברת 'פזגז', מחמם מים ומייבש כביסה, הפכו את חייה של בתיה להרבה יותר קלים, נוחים ו... זולים. היא לא חיכתה עוד למים חמים לשטיפת כלים ובוודאי שלא למקלחות, והכביסות? 40 דקות והכביסה יבשה. מי מכיר כזה דבר? זה מעולה גם בקיץ, חסכוני ברמות. היא הייתה כל כך נלהבת, שבערב לא התאפקה והתקשרה לכל האחיות (חמש, אם תהיתם) וסיפרה להן על המתנה הנדירה והמומלצת בכל פה.

רוצים לזכות בפרסים והטבות שוות במיוחד? עכשיו זה קל!

לקוחות רבים כמו בתיה, שניסו את מחמם המים או מייבש הכביסה של פזגז מבית Rinnai יפן, הפכו באופן אוטומטי לשגרירים טובים שממליצים הלאה. עכשיו החליטו בחברה שאותם שגרירים יכולים לקבל הנחה בעד המלצתם וגם להיכנס להגרלה על חופשה זוגית במתנה.


כיצד נכנסים להגרלה? שאלה טובה!

פשוט מאוד: לקוחות פזגז ממליצים לחברים, קרובים, שכנים על מוצרי 'פזגז'- מחייגים כוכבית 9636 ומשאירים פרטים מלאים. נציג של פזגז יחזור אליכם בכדי לקבל את ההמלצה המפורטת – נמכר מכשיר (מחמם מים או מייבש כביסה)בעקבות המלצתכם? תכנסו מידית להגרלה של חופשה זוגית במתנה ובנוסף תיהנו מ- 80 ₪ הנחה בחשבונית הגז החודשית או בהזמנת מיכל הגז הבא. למה אתם מחכים? רוצו להמליץ לחבריכם על מוצרי 'פזגז'!
פזגז הגרלה חופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד