י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

סובלים מכאבים כרוניים – החיים שלכם יכולים להיראות אחרת! / רינה יוגל

אורח החיים המודרני המאופיין בעבודות משרדיות, בישיבה ממושכת ובמיעוט של פעילות גופנית מפר את האיזון הפיזי והרגשי באופן משמעותי וגובה מחיר יקר. כשמונים וחמישה אחוז מהאוכלוסייה סובלים מכאבים כרוניים ומכאבי שרירים. אור רודיך, מטפל בשיטת השיקום האורתופדי עם טיפים שיחזירו לכם את איכות החיים.

תמונה באדיבות אור רודיך
תמונה באדיבות אור רודיך





את רגעי המתח והחרדה שעברו על דוד ומשפחתו הם לא ישכחו מהר. דוד שחש כאבים עזים ביד ובבית החזה היה בטוח שהוא נמצא בעיצומו של התקף לב והגיע במהירות לבית החולים. במשך שעות ארוכות עבר דוד סדרה של בדיקות ששללו אירוע לבבי ולא איתרו את המקור לכאבים. דוד שוחרר לביתו, אך הכאבים לא פסקו.

חברים טובים שעקבו אחריו בדאגה המליצו לו לפנות אל הקליניקה של אור רודיך בכפר סבא. בביקור בקליניקה הבחין אור בנקודות טריגר, בשרירים מכווצים בבית החזה שהקרינו כאבים עזים גם לידיים, ללב ולעורף. לאחר סדרה של טיפולים הכאבים נעלמו ודוד חזר לשגרת חייו.

אור רודיך, שעבד בצעירותו בעבודה פיזית מתישה סבל באופן קבוע ממתחים, עייפות וחולשה בסיום יום העבודה. גם לאחר שהוא התרגל לעבודה, הסימפטומים לא חלפו, להפך, הם התגברו ואליהם נלוו גם כאבים. כדי להרגיע את המתח והכאבים ולספק אנרגיות לגוף החל אור לעסוק בפילטיס ובמקביל הוא למד אצל טל זיו, מפתח שיטת פאשיקום, וגילה דרכים איך להוריד את המתח ואת רמת הכאבים.

הצלחתי לעזור לעצמי, מספר אור, והחלטתי לעזור גם לאחרים!

אורח החיים המודרני המאופיין בעבודות משרדיות, בישיבה ממושכת ובמיעוט של פעילות גופנית מפר את האיזון הפיזי והרגשי באופן משמעותי וגובה מחיר יקר. כשמונים וחמישה אחוז מהאוכלוסייה סובלים מכאבים כרוניים, מכאבי שרירים, מדלקות בגידים ועוד תופעות הפוגעות באיכות החיים וגורמות לנו סבל רב.

אם גם אתם סובלים מכאבים כרוניים, אם אתם מכורים לתרופות משככות כאבים, אם ניסיתם כבר שיטות רבות להפגת הכאב ולא הצלחתם. טיפול בשיטת השיקום האורתופדי, הוא הפתרון עבורכם!

גישת השיקום האורתופדי, הנקראת רפואת שלד שריר, מתבססת על שתי שיטות טיפול.

טריגר פוינט - שיטה המסייעת להורדה מהירה של תחושת הכאב באמצעות לחיצה על צמתים עצביים המשחררת את סיבי השריר לפעילות בטווח מלא של המפרקים.

פאשיקום – שיטה לאבחון ולשיקום של מערכת התנועה בגוף.

איך השיקום האורתופדי מצליח לעזור במקום ששיטות אחרות נכשלו?

טריגר פוינט הוא סוג של קשר בנקודה מסוימת בשריר, קשר שיש לו השפעה מרחיקת לכת על הגוף. הוא גורם להיחלשות השריר, לגרימת אי תפקוד בתנועה, לאובדן שליטה על הגוף, לחסימה בזרימת הדם, ובמקרים רבים זוהי ההתחלה של כאבים שרק הולכים ומתעצמים.

נקודת הטריגר נוצרת כאשר סיבי השריר מכווצים לאורך זמן. מסיבות שונות השרירים לא נרפים ומתחילים לייצר כאבים מקומיים או כאבים המוקרנים לאזורים אחרים בגוף. ככל שנקודת הטריגר קיימת זמן רב יותר, כך הכאב יהיה גדול יותר.

מטופלים רבים הסובלים מכאבים עוברים עיסויים בשיטות שונות, אך גם אם העיסוי מעניק תחושה נעימה, הוא לא פותר את בעיית הכאב מהשורש כל עוד נקודות הטריגר פוינט אינן מטופלות במקצועיות. רק שילוב של טכניקות טיפוליות המשחררות את הנקודות האלו ומייצרות הזרמת דם מוגברת לנקודות הטריגר, יסייעו להקל על כאבים כרוניים ועל דלקות עקשניות.

העיקרון המרכזי של שיטת פאשיקום, הוא התנועה. התנועה היא מנגנון הריפוי הפנימי של הגוף. הפרעות במערכת התנועה יביאו לבעיות בחילוף החומרים, בזרימת הדם ולכאבים. לצורך התפקוד התקין של השרירים התנועתיים נחוצה זרימת דם אל השריר וממנו, והיכן שזרימת הדם תקינה, אין כאבים.


תמונה באדיבות אור רודיך



השיקום האורתופדי זו שיטה מהירה להורדת כאבים ולהחזרת הגוף לתפקוד תקין. הטיפול מתאים לכל אחד ויעיל במיוחד לכאבי גב, כאבי ברכיים, כתף קפואה, דלקות במרפק, דלקות בכתף, כאבים בצוואר, כאבי ראש מגרנות ועוד. כל עוד הטיפול נעשה בידי איש מקצוע מיומן ומומחה הטיפול בטוח ואינו גורם לנזקים גופניים.

אל תתנו לכאב לשלוט בחייכם, צרו קשר עם אור רודיך, וכבר בסיום הטיפול הראשון תחושו בהקלה.

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות - 054-4694450
כאבים דלקות בגידים טריגר פוינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד