ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הקולה החדש: הכשר 'קהילות' מול הרב לנדא

אולי בגלל הדימיון בעיצוב הבקבוקים, או אולי בגלל הכוח האדיר של רשת 'שופרסל' - הקולה החדש עושה גלים - או גזים - גם בשוק הכשרות: קהילות מול הכשר הרב לנדא

הקולה החדש עם הכשרות של 'קהילות' (באדיבות המצלם)
הקולה החדש עם הכשרות של 'קהילות' (באדיבות המצלם)



צרכנים חרדים של המשקאות הקלים בישראל הופתעו לגלות הכשר חדש ללקוחות המהדרין בתחום השתייה המתוקה. בעקבות מותג הקולה החדש של רשת שופרסל שמנסה להתחרות ב'קוקה קולה', 'קהילות' מעניקים הכשר לראשונה, למותג השתיה החדש והזול משמעותית מ'קוקה קולה'.

לשופרסל יש מדיניות בשנים האחרונות לשווק 'ליין' של מוצרים הנושאים אם המותג שלהם, ומתומחרים ונמכרים ללקוחות במחירים זולים יותר. הכניסה לתחום של 'קוקה קולה' נחשבת מהלך מעניין, שכן למתחרים הגדולים עד כה, כמו פפסי וRC קשה מאוד להשתלט על נתח השוק הגדול של 'החברה המרכזית' המשווקת של 'קוקה קולה' ושולטת על כתשעים אחוז מהמכירות בשוק.

כחלק מהרצון להציג מתחרה רציני, הבינו בשופרסל כי יש צורך בהכשר. הם בחרו בבד"ץ 'קהילות' שהיה שותף לכל תהליך פיתוח המוצר החדש עד אשר קיבל את הכשרות למוצרי המותג – קולה רגיל וקולה דיאט.

הכשרות מתנוססת כבר עתה על הבקבוקים החדשים במדפים סמוכים לבקבוקי ה'קוקה קולה' להם כאמור דמיון מובהק למתחרה. צורת הבקבוקים, הצבע האדום בתווית המשקה הרגיל והצבע השחור במשקה דיאט.

כשרות קהילות, שהוקמה כניסיון התאגדות מערכתי של כמה גופי כשרות, מהלך שלא צלח כל כך, התפרסמה עד כה בציבור החרדי בעיקר בכשרות העופות. בפעם הראשונה הכשרות נותנת דריסת רגל בשוק המשקאות.

לדברי גורמים בענף הכשרות ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', 'קהילות' השקיעו משאבים אדירים מתוך הבנה כי כשרות זאת תיתן את המענה לכלל ציבור המהדרין שעד היום רכשו את קוקה קולה בכשרות הגרמי"ל לנדא הנותן כבר שנים רבות כשרות למותג המנצח.
שוק המשקאות קוקה קולה קהילות הרב לנדא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד