ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הושקו שירותי ניידת טיפול נמרץ של "איחוד הצלה" לרווחת תושבי בני ברק

בשורה לתושבי בני ברק: הושקו שירותי ניידת טיפול נמרץ של "איחוד הצלה" לרווחת תושבי בני ברק צילום: יצחק מחבוביאן

  • ח' אלול התשע"ז
צילום: יצחק מחבוביאן
צילום: יצחק מחבוביאן



בתחילת השבוע נערך טקס השקת שירותי ניידת טיפול נמרץ, בשילוב שמחת שבע ברכות למתנדב איחוד הצלה דוד שפריי וערב הוקרה וגיבוש למתנדבי איחוד הצלה סניף בני ברק. הערב המיוחד התקיים ברוב פאר והדר באולמי קונקורד בעיר סביב שולחנות ערוכים בכל טוב.

שירותי הנט"ן הושקו במעמד מרגש, בהשתתפות ראש העיר בני ברק חנוך זייברט. מ"מ ראש העיר אברהם רובינשטיין. סגן ראש העיר הרב מנחם שפירא. מנכ"ל עיריית אלעד הרב זאב קשש. ראשי "איחוד הצלה". מזכיר וועדת הרבנים של הארגון הרב אברהם ישעיהו קרליץ וכן רכז ההלכה הארצי בארגון הרב נפתלי הלפרין.

ראש סניף איחוד הצלה בני ברק אפי פלדמן קיבל את פני האורחים הנכבדים ופתח את האירוע: "אנחנו עומדים פה הערב 7 שנים לאחר ייסוד סניף בני ברק של איחוד הצלה. ההתפתחות המדהימה של הסניף בכוחות משותפים של הנהלת הארגון בשילוב רוח ההתנדבות של המתנדבים היקרים בליווי סיוע רב של העיריה, גורמים לכך שאנו מצליחים פעם אחר פעם להביא בשורות של התחדשות לעיר בכל ענייני הצלת חיים לרווחת התושבים. כולנו תפילה שלא יזדקקו לנו, אבל אם ח"ו יצטרכו, שנהיה הטובים ביותר וללא קבלת שום תמורה מאף בשר ודם.

מנכ"ל איחוד הצלה, משה טייטלבוים אמר בפתח הטקס כי: "מדובר בניידת הטיפול נמרץ הראשונה של איחוד הצלה שמצטרפת ל-24 האמבולנסים של איחוד הצלה. אמבולנס זה יציל חיים ויפעל בחינם לרווחת תושבי העיר בני ברק".

הארוע המיוחד הופק בטוב טעם על ידי Y&Y הפקות תחת ניצוחם של יהודה יוסקוביץ ויוני מרטין, כשעל עיצוב האירוע הופקדה הגברת אסתי כץ.

ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט כובד לשאת את המשא המרכזי טרם גזירת סרט ההשקה, בדבריו הזכיר את הפעילות הענפה של למעלה ממאה מתנדבי "איחוד הצלה" בעיר בני ברק ואת התרומה האדירה שלהם למען תושבי העיר. ראש העיר הודה להנהלת איחוד הצלה על הקצאת הניידת טיפול נמרץ בכדי לתת לתושבי העיר בני ברק את המענה הרפואי המתקדם ביותר וכל זאת בהתנדבות מלאה.

בסיום הטקס שנערך בחצר האולם התכנסו מאות המשתתפים לסעודת מצווה, שבע ברכות למתנדב הסניף, בשילוב ערב גיבוש והוקרה למתנדבי הסניף העושים ימים ולילות, תוך הקרבה עצמית לא קלה, למען הצלת חיים של תושבי הסביבה. במהלך הערב חולק ציוד מציד חיים

































































איחוד הצלה חנוך זייברט אברהם רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד