י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המאבטחים נדהמו: פסל של נשיאת העליון

מאבטחי ביהמ"ש העליון נדהמו לגלות הבוקר (חמישי), כי בסמוך לבית המשפט העליון הוצב הלילה, ע"י אלמונים פסל מזהב של נשיאת ביהמ"ש העליון מרים נאור • משטרה הוזמנה למקום ועצרה צלם שתיעד את הפסל

המאבטחים נדהמו: פסל של נשיאת העליון
.

 


האם מדובר בפרובוקציה או דווקא לשם הערצה? מאבטחי בית המשפט העליון שהגיעו הבוקר (חמישי) לעבודתם, גילו לתדהמתם פסל בדמותה של נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור, שהוצב בחזית הבנין.

המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירה. צלם שתיעד את הפסל עוכב, פרטיו נלקחו והוא זומן לחקירת משטרה.


השר לביטחון פנים, ח"כ גלעד ארדן התייחס הבוקר בדף הפייסבוק שלו וכתב: "בוקר טוב. הדיווחים על "חקירת המשטרה" בנוגע להצבת הפסל ליד בית המשפט העליון אכן מצריכים הסבר מטעם המשטרה איזו עבירה נחקרת שם בדיוק ומה נבדק. לא כל מיצג מחאה מצדיק חקירה ובטח לא מיצג שאינו קורא לאלימות או ממחיש פעולה אלימה".

זמן קצר לאחר מכן, פרסמה דוברות המשטרה כי "בפעילות שגרתית של ניידות באזור האירוע נצפו מספר חשודים שיתכן שקשורים להצבת הפסל. מאחר ובשלב זה לא עולה חשד לביצוע עבירה פלילית בעצם הנחת הפסל, הם שוחררו במקום ופרטיהם הועברו לגורמי הרשות המקומית להמשך טיפולם".

כמו כן הפסל הוסר ונלקח מהמקום.

כזכור, לפני מספר חודשים התחוללה סערה, סביב פסל דומה בדמותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהוצב בכיכר המדינה בתל אביב, שלבסוף הופל והושחת על ידי תומכי נתניהו שהתקוממו על המיצג הפרובוקטיבי.

אז התגודדו רבים סביב הפסל, תיעדו אותו ואיש לא נעצר. לעומת הבוקר שצלם בודד עוכב לחקירה בחשד שהוא מעורב או נשלח על ידי מי שהציבו את הפסל.

עד ראייה סיפר ל'בחדרי חרדים' כי הצלם שנעצר הבוקר, חובש כיפה ובעל פאות ארוכות וזקן, הגיע עם ציוד מקצועי כדי לצלם את המיצג, וככל הנראה בשל מראהו עלה החשד כי מתנחלים שהציבו את הפסל שלחו אותו כדי לתעד.

 








נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור פסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד