י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חשד: הכיר נערים במצוקה בבית הכנסת וביצע בהם מעשים חמורים

בן 33 מאזור ירושלים נקשר בביצוע מעשים חמורים בבני 13-14 איתם התחבר בין השאר בבתי כנסת • נהג להיפגש איתם לבד במספר מקרים ובמקומות שונים בשעות החשכה • היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו

צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



גבן כבן 33 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים במשך כשנתיים בקטינים, היום יובא להארכת מעצרו

"נחשפנו לעדויותיהם הלא פשוטות של נערים שגוללו בפנינו את שעל ליבם באשר לאדם אליו נקשרו ובטחו בו שיסייע להם ויכווין אותם" אומרו הבוקר במשטרת ירושלים.

לפני כשבועיים התקבל דיווח במשטרה מאב לנער, שסיפר כי הוא חשוד שגבר מבצע מעשים חמורים בחברו הקטין של בנו. החוקרים פתחו בחקירה הסמויה שנמשכה כשבועיים, במהלכה איתרו את הקטין וקטינים נוספים בגילאי 13-14 וגבו עדויות רבות בליווי הוריהם וגורמי רווחה.

מעדויותיהם של הקטינים עלה, כי החשוד במשך כשנתיים פעל בדפוס פעולה בו נהג לאתר נערים במצוקה שצריכים 'הכוונה', יצר עמם קשר ואינטראקציה בקרבת בתי כנסת, התקרב אליהם ורכש את אמונם.

לאחר שנקשרו אליו, נהג להיפגש איתם לבד במספר מקרים ובמקומות שונים בשעות החשכה, שם על פי החשד ביצע בהם מעשים חמורים ואסורים. עם התקדמות החקירה אותרה זהותו של החשוד, גבר כבן 33 תושב ישוב הסמוך לירושלים והוא נעצר לפני כשבוע עם מעבר החקירה לשלב הגלוי.

בחיפוש שערכו השוטרים בביתו של החשוד נתפסו מכשירי מדיה שונים בהם ממצאים וראיות נוספים. החשוד הובא לחקירה בתחנת בית שמש בחשד לביצוע מעשים אסורים בקטינים, במהלכה נקשר למיוחס לו.

מעצרו של החשוד הוארך, והיום יובא שוב בפני בית המשפט השלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך מעצרו. החקירה נמשכת.

"החשוד, שניצל את קשריו ויחסיו עם הקטינים, ויצר בהם אמון שגרם להם לבטוח בו ובמעשיו, מהווים עבירה חמורה שבגינה נפתחה החקירה המאומצת של המשטרה שהובילה למעצר החשוד" אמרו במשטרה.
מעשים חמורים משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד